The Institute prezintă a XV-a ediție Internetics, prima competiție de branding, marketing și advertising online din România. Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie la Teatrul Național București.
Competiția Internetics reunește anul acesta 167 de lucrări, 30 de participanți cu lucrări pentru 65 de branduri. Participanții Internetics 2015 sunt: BCR, CAP, Carat România, CohnandJansen JWT, Digital Star, Eastisoft & FinZoom România, FCB Bucharest, FrankGroup, Geometry Global Bucharest, Golin Bucharest, Happy Digital, Jazz, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Ogilvy&Mather, Publicis România, Republika, Ringier România, Rusu+Borțun Cyber Growers, SENIORHYPER, SeniorProgramming, Starcom, Syscom Digital, The Geeks, Tribal Worldwide România, UniCredit Bank România, V8 Interactive și Webstyler (alãturi de GMP).
Categoria cu cele mai multe înscrieri este “Interactive Campaigns”, cu 40 de lucrãri, din care 23 la “Digital component of an integrated campaign” și 17 lucrãri la “Full Digital Campaign”.
Campaniile inscrise au fost realizate pentru urmatoarele branduri: 5Gum, Absolut Vodka, ACR, Active Watch, Aperol, Aptamil, Asociația Pro Democrația, Băneasa Grand Entertainment, BCR, Beck`s, Bitdefender, Bonux, Business Review, Colgate, Cora România, Corso, Dove, Durex, elefant.ro, E.ON Energy România, Federația Română de Fotbal, FinZoom România, Floriol, Fuchs Mirodenia, Garnier, Grolsch, ING România, Jacobs 3ȋn1, Johnnie Walker, Kinecto, Lay’s, Lenovo, L’oreal Paris, MasterCard, Mauritius Brown Sugar, Maybelline New York, McDonald’s România, Mega Image, Mega Mall, Mountain Dew, Muzeul de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Napolact, Nescafé, Nivea, NN, OMV Petrom, Opel, Orange, Pate Bucegi, Patru Mâini, Pegas, Penny Market Philips, Provident, Renault, Samsung, Sâmburești, Siemens, SOR & Natura 2000, Special Olympics Romania, Staropramen, Telekom, UniCredit Bank România, Vincon România, Westwood.
Juriul competiției, prezidat de Tony Högqvist, Fondator și Director Executiv de Creație al agenției Perfect Fools din Suedia va stabili câte un câștigător pentru fiecare secțiune. Agenția care va aduna cele mai multe puncte va fi desemnată agenția anului Internetics 2015.
„Sunt curios de ceva vreme să cunosc piața de advertising din România, o piață plină de provocări și care pare spațiul ideal în care să se manifeste creativitatea. Sunt onorat să conduc juriul Internetics în descoperirea și premierea celor mai bune idei”, declarã Tony Högqvist.
Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie, la Teatrul Național București, începând cu ora 19.00. Mai multe detalii despre înscrieri și despre gala de anul acesta gasiti pe www.internetics.ro.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.
Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.