InBev Romania a inregistrat in 2007 o crestere volumica semnificativa (+16,8%), volumul pe anul 2007 crescand de la 3,925 milioane de hectolitri comparativ cu 3,360 milioane de hectolitri in 2006.
La finalul anului 2007, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere a volumului de 5,2% comparativ cu anul anterior. Volumele totale din Europa Centrala si de Est au atins 49137 milioane de hectolitri, in creştere cu 13,7% fata de 2006. InBev Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in 2007 o crestere volumica de +16,.8%, in conditiile in care piata berii a crescut cu numai 9,6%, conform MEMRB Romania.
“Anul 2007 a fost un an important pentru InBev Romania, anul in care am fuzionat cu Interbrew Efes Brewery si am schimbat numele din Interbrew in InBev. Am inceput anul cu campania “Ziua Barbatului” pentru berea noastra de suflet – Bergenbier, campanie care a inregistrat un succes rasunator. Astfel, volumul pentru Bergenbier a crescut cu 15% fata de anul 2006.
In lunile urmatoare, consecventa in strategia de marketing, atentia atintita asupra consumatorului si excelenta in executia la punctul de contact, ne-au adus rezultate pozitive. Cresterea volumica inregistrata de berea la PET a fost de +32%. Ca si companie, InBev Romania a castigat din nou importante cote de piata. ” a spus Mihai Ghyka, Director General InBev Romania.
InBev Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 23.2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
InBev Romania este filiala locala a concernului multinational InBev. Prezenta de 14 ani pe piata, InBev Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
{mosloadposition user10}