In aşteptarea finalei UEFA Champions League care va avea loc la Roma în data de 27 mai, Heineken a creat o construcţie în forma vestitului Coloseum, din 1500 de sticle Heineken, ediţie limitată Roma 2009. Construcţia cântǎreşte 1,109 kilograme, are o înǎlţime de 1.4 metri şi un diametru de 3.5 metri.
Coloseumul Heineken este situat în staţia centralǎ Rimini, din Roma, unde va ramâne pânǎ la sfârşitul lunii mai. Pe durata întregii saptǎmâni care precede acest eveniment, vizitatorii au avut posibilitatea sǎ îşi facǎ poze la coloseumul în miniaturǎ.
“Marca Heineken este recunoscutǎ pentru campaniile sale inovatoare care aduc experienţe memorabile pentru participanţi, şi care creeazǎ notorietate în rândul consumatorilor. Coloseumul Heineken din Roma este o nouǎ dovadǎ în acest sens,” a declarat Marius Meleşteu, Director de Marketing, Heineken România.
Anul acesta, în România, prin promoţiile desfǎşurate, Heineken a oferit consumatorilor săi posibilitatea de a merge la Roma pentru a vedea Finala UEFA Champions League. În acelaşi timp, prin competiţia globalǎ “Star Final”, Heineken a oferit posibilitatea de a merge în Thailanda celor care au dorit sǎ vadǎ finala de la Roma într-un cadru inedit.
“Deşi este o adevǎratǎ provocare să concepi experienţe memorabile în fiecare an, consumatorii sunt cei care ne inspiră să trecem de barierele marketingului tradiţional, oferindu-le experienţe cum numai Heineken poate face”, a adǎugat Marius Meleşteu.
Marca Heineken este sponsorul oficial la nivel internaţional al UEFA Champions League, competiţie care are o audienţǎ cumulatǎ de peste 4 miliarde de (tele)spectatori pe sezon, în 227 ţǎri din întreaga lume.
Alaturi de sponsorizarea UEFA Champions League, marca Heineken sponsorizeazǎ evenimente muzicale de renume, în acelaşi timp promovând consumul responsabil de alcool în cadrul platformei de comunicare „Enjoy Heineken Responsibly”.
Marca Heineken face parte din portofoliul companiei Heineken România.
{mosloadposition user10}