Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

14 nominalizari pentru McCann Bucuresti inca din prima zi a festivalului Cannes Lions 2014

Agenția McCann București a fost nominalizată pentru 14 premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – încă din prima zi a festivalului, ce se va încheia sâmbătă, pe 21 iunie. Cele 14 nominalizări ale agenției McCann București se adaugă la cele peste 100 de nominalizări obținute de rețeaua globală McCann.

Până acum, McCann București este singura agenție din România cu shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions 2014.

Cele 14 shortlist-uri merg către următoarele campanii:
· „Ghiță, the Social Shepherd”, dezvoltată pentru Vodafone România, cu două shortlist-uri la categoria Media Lions, un shortlist la categoria Promo & Activation și un shortlist la categoria PR (campanie realizată de McCann București și agenția de media UM);
· „Bucharest not Budapest”, pentru batonul de ciocolată Rom Autentic de la Kandia Dulce, cu două shortlist-uri la Promo, două la Direct și una la Media Lions (campanie dezvoltată de McCann București, MRM Worldwide România, McCann PR, UM);
· „Cif curăță România” pentru Unilever, cu două shortlist-uri la Promo & Activation, una la Direct (campanie dezvoltată de McCann București, MRM, Momentum, McCann PR);
· „Radar for Good”, dezvoltată pentru Coca-Cola România, cu un shortlist la Mobile Lions și unul la Direct Lions (campanie dezvoltată de McCann București, MRM, McCann PR și UM)

În total, McCann București a înscris la festivalul de publicitate de la Cannes de anul acesta 10 campanii dezvoltate pentru Vodafone România, Rom Autentic, Coca-Cola România, Cif, Pizza Hut, L’Oreal, Doncafe și Beko.

Case Study-urile campaniilor pot fi vizionate la link-urile de mai jos:
Coca-Cola, „Radar for Good”: https://www.youtube.com/watch?v=HCdb1SlpsBg
Rom Autentic „Bucharest, not Budapest”: https://www.youtube.com/watch?v=V80bZ33XyGM

Cif, „Cif Cleaning Romania”: https://www.youtube.com/watch?v=X8E92VgYhkY

Coca-Cola „Live Tweets”: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Coca-Cola, „Banner Duet”: https://www.youtube.com/watch?v=pmtc7EuoQ3o

Vodafone, „Ghiță, the Social Shepherd”: https://www.youtube.com/watch?v=IsbgZshYf8E

Vodafone, „Digital Wallpaper”: https://www.youtube.com/watch?v=se50nwc7qG8

Pizza Hut, „Super Pan”: https://www.youtube.com/watch?v=46NpwqINJjA&index=22

Doncafe&Beko, „Snooze for Coffee”: https://www.youtube.com/watch?v=rfuqiPU8Hpg&index=24

L’Oreal, „Trace your Beauty”: https://www.youtube.com/watch?v=WYljSUcYvRo&index=19
.

Premiile pentru categoria Direct Lions și PR Lions vor fi acordate în această seară.

Bucuresti, 16.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.