studiilor sale referitoare la media, sub titulatura „BRAT – Tendinte Media”
BRAT va pune la dispoziţia industriei de media şi publicitate cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfăşoară, prin publicarea a 3 concluzii generale legate de media.
În datele de 14, 15 şi 16 decembrie, invităm industria media să înceapă ziua cu cifrele BRAT. În data de 17 decembrie sunteţi cu toţii invitaţi la o dezbatere susţinută cu cifre şi statistici, pe temele lansate.
De mai mult de 17 ani BRAT realizează diverse studii ale industriei de media şi publicitate, ajungând să acopere în totalitate măsurarea performanţelor produselor media din presa scrisă (audit de tiraje şi SNA) şi mediul online (SATI). Asociaţia a împlinit, în 2015, 10 ani de realizare continuă a singurului studiu multi media şi de strategie al industriei (SNA FOCUS) şi reuneşte în prezent 4 dintre cele 5 monitorizări ale investiţiilor în publicitate: MIP Presă Scrisă, Online, Radio şi OOH.
Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăşi cu industria concluziile, observaţiile, învăţăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor. Utilizând experienţa acumulată în realizarea şi interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele şi tendinţele tuturor studiilor sale şi analizându-le într-un context mai amplu, al pieţei naţionale şi internaţionale, BRAT a formulat 3 concluzii, tendinţe ale anului 2015, pentru consumul de media, şi nu numai.
În fiecare din zilele 14, 15 şi 16 decembrie BRAT va publica pe propriile canale şi va transmite către presă câte una dintre aceste tendinţe, invitând la reflecţie şi argumentări pe aceste teme. În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să îşi spună direct opiniile şi să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate. Cei interesaţi se pot înregistra la //www.brat.ro/evenimente/brat-tendinte-media-2015.html.