Planul de rezervă al companiei Germanwings, desfăşurat pe perioada celor patru zile de grevă, decurge fără probleme. Pe întreaga durată, trei sferturi din zborurile planificate iniţial se vor desfăşura conform programului anunţat”, au declarat oficialii companiei, luni, la Koln.
Politica de informare rapidă a companiei a funcţionat: majoritatea pasagerilor au reuşit să afle până la sfârşitul săptămânii trecute şi în weekend despre schimbarea zborurilor şi să îşi schimbe sau storneze cursele. Mai mult, în cadrul aeroporturilor, clienţii au găsit personal, gata în orice moment să îi ajute cu informaţii rapide. Toţi pasagerii s-au arătat înţelegători în ceea ce priveşte situaţia liniei aeriene.
Compania Germanwings se arată optimistă în ceea ce priveşte prima zi de grevă: astfel, toate cele 120 de zboruri planificate pentru luni, în planul de zbor reactualizat, vor fi efectuate – faţă de 160 cât erau iniţial planificate.
Linia telefonică 0903760101 se află în continuare la dispoziţia pasagerilor români. Compania oferă clienţilor săi posibilitatea efectuării unei noi rezervări, gratuite, singurele condiţii fiind ca vechiul zbor să fi fost efectuat până la 16 martie, iar noul zbor să fie programat în perioada grevei, cu valabilitate până în data de 25 martie 2010. Clienţii care nu doresc reprogramarea zborului au posibilitatea de a primi banii înapoi, apelând pentru orice alte informaţii la website-ul companiei www.germanwings.com.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}