2activePR împlinește 12 ani de activitate în industria de PR românească. Înfiinţată de Corina Bârlădeanu în 2000, agenția oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate și de marketing, management de criză, campanii de informare și de educare, platforme și proiecte CSR, servicii de event management și marketing și comunicare digitală.
Din 2009, 2activePR a devenit oficial partenerul afiliat al reţelei internaţionale Fleishman-Hillard în România, o alianţă strategică în urma căreia agenţia locală a început să beneficieze de expertiza internaţională a reţelei.
Agenția a avut o creștere constantă de la an la an. În 2011, 2activePR a avut o cifră de afaceri de aproape 1.000.000 de euro (4 106 000 RON), cu aproximativ 20% mai mare față de 2010, în condiţiile unei pieţe dificile în care bugetele de public relations s-au redus drastic. Lansarea H&M în România, clientul câștigat de 2activePR în urma pitch-ului organizat la finalul anului 2010 și caravana Lenovo Do Tour au fost principalele surse ale creșterii înregistrate.
Pentru 2012, o direcţie importantă de evoluţie vine din zona de digital, 2activePR oferind în prezent servicii de online community management, dezvoltare și implementare strategie de social media, web design şi web development, SEO, web copywriting, gestionare campanii de Facebook ads şi concepte creative pentru campanii online pentru clienți precum Procter&Gamble, Lenovo, Coty sau Pernod Ricard.
„12 ani de creștere continuă înseamnă foarte mult. În aceste vremuri în care singura constantă e schimbarea, înseamnă că noi, ca organizaţie, avem capacitatea de a menţine un standard în comunicare şi de a ne reinventa. Concluzia pentru viitor nu poate fi decât optimistă: vom traduce pasiunea noastră pentru comunicare din offline în online, iar acest teritoriu generos va aduce cu siguranţă noi creșteri”, a declarat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.
Despre 2activePR
2activePR oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate şi de marketing, management de criză, campanii de informare şi educare, platforme şi proiecte CSR, servicii de event management şi marketing. Echipa 2activePR reuneşte 15 consultanţi cu expertiză şi cunoştinţe solide în PR, jurnalism, social media, BTL, marketing şi advertising.
Portofoliul de clienţi include următoarele companii şi branduri: Procter&Gamble, URSUS, Timișoreana, Lockheed Martin, Pernod Ricard, Mondial SA/Villeroy&Boch, Coty, Lenovo, Astra Rails, Wienerwald.
Despre Fleishman-Hillard
Fondată în 1946, Fleishman-Hillard este astăzi una dintre agenţiile de relaţii publice de top la nivel mondial. Fleishman-Hillard Inc. şi-a câstigat renumele folosindu-se de comunicarea strategică, pentru a le oferi clienţilor lor un impact valoros, pozitiv şi măsurabil asupra performanţei organizaţiilor lor.
Compania este recunoscută pentru standardele de excelenţă în client service şi o cultură puternică bazată pe muncă în echipă, integritate şi angajament profund. Cu sediul central în St. Louis, reţeaua operează în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud şi America Latină, având peste 80 de birouri. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul Fleishman-Hillard: www.fleishman.com. FH este parte a grupului de comunicare Omnicom, una dintre cele mai mari reţele internaţionale de advertising, marketing şi comunicare corporatistă din lume, oferind servicii de ATL, BTL, media planning şi buying, relaţii publice şi multe alte servicii de comunicare, pentru mai mult de 5.000 de clienţi din peste 100 de ţări.
Calitatea serviciilor şi profesionalismul demonstrat al reţelei Fleishman Hillard s-a materializat de-a lungul anilor în peste 87 premii Silver Anvils, 76 premii CIPRA/SABRE, “Agenţia internaţională a anului 2006” (potrivit Holmes Report), premiul “Cea mai bună agenţie pentru care să lucrezi” (pentru 6 ani consecutiv, din 2000 până în 2006), primul loc în “Quality Reputation” (pentru 12 ani consecutivi) şi primul loc în “Brand Awareness” (pentru 3 ani consecutivi).