Prima ediție a campaniei derulată timp de 8 zile, aduce stocuri masive, disconturi între 5% și 50% și ediții limitate în online și în showroom
Începând cu 12 noiembrie, PIATRAONLINE dă startul celui mai așteptat eveniment de shopping al anului și invită clienții, arhitecții, designerii și pasionații de amenajări interiore sau exterioare să se bucure de o ediție prelungită a campaniei Black Friday. Timp de 8 zile, furnizorul de piatră naturală își propune să transforme ideile creative și planurile de amenajare mereu amânate în prioritatea momentului și să fie partenerul proiectelor de renovare, construire sau decorare, astfel încât casa mult visată să devina realitate. Cu această ocazie, PIATRAONLINE pune la bătaie produse în valoare de peste 3.000.000 lei, echivalentul a 15.000 mp de piatră naturală.
În decursul timpului, cu toții ne-am regăsit în situația de a zice că ne dorim să facem îmbunătățiri în locuință sau să demarăm anumite proiecte – mai mari sau mai mici, simple retușuri sau, din contră, proiecte de amenajare ambițioase, însă de fiecare dată le-am temporizat, spunând că le vom face “la un moment dat” sau “într-o zi”. Dar, parcurgând un an dificil, în care provocarea majoră a fost să petrecem mai mult timp acasă și în casă, campania Black Friday poate fi tocmai oportunitatea ca acel “într-o zi, cândva” să devină: “acum e cel mai bun moment”.
Pentru că filosofia de business a PIATRAONLINE este aceea de a fi nu doar un furnizor de materiale de construcții, ci un adevărat generator de inspirație, și anul acesta și-a propus să ofere clienților idei și soluții adaptate oricărui tip de design interior sau exterior și să facă din sesiunea de shopping o experiență nu doar utilă cât și plăcută.
Astfel, pe întreagă durată a campaniei, clienții se pot bucura de aproximativ 15.000 mp de stocuri masive la zeci de texturi din piatră naturală, echivalent a peste 3.000.000 lei, discounturi între 5% și 50%, și ediții limitate ale produselor, disponibile atât în showroom, cât și pe site.
“Campania Black Friday de anul acesta are un motto-ul simplu – Apucă-te de treabă! și reprezintă cel mai firesc îndemn pentru clienții noștri, cărora dorim să le insuflăm încrederea că în oferta PIATRAONLINE vor găsi produsele potrivite planurilor lor, la cele mai atractive prețuri. Astfel, întreg potențialul de imaginație și idei creative puse o vreme pe hold va fi din nou stimulat și va putea fi pus în practică, depășind stadiul îndepărtat, de proiect. În acest an, tendințele sunt foarte diferite. Dacă în urmă cu trei ani, vânzările principale în această perioadă erau în offline, anul trecut ne-a arătat că ne îndreptăm către digitalizare. Procentul comenzilor în online a crescut simțitor, iar în acest an ne așteptăm să crească și mai mult. De asemenea, ne așteptăm ca principalele vânzări să pentru produsele din zona DIY și post montaj, adică întreținere, curățare și impermeabilizare. Mai mult decât atât, clienții noștri aleg din ce în ce mai des negru, nuanță care nu intra prea mult în preferințele românile acum doi ani. Negru este o nuanță modernă, pentru că îți permite un infinit de variante de mix & match”, a menționat Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.
Produsele cu prețuri reduse vor fi disponibile ȋncepȃnd de vineri, 12 noiembrie, la primele ore ale dimineții, putând fi livrate în siguranță și direct la ușa clientului, oriunde în țară.
FĂRĂ IDEI RAMASE ÎN AER.
FĂRĂ PLANURI NEREALIZATE.
FĂRĂ SCHIȚE NETERMINATE.
FĂRĂ VISURI NEÎMPLINITE.
AȘTEPTAREA A LUAT SFÂRȘIT. PROIECTUL TĂU ÎNCEPE ACUM!
Vino în showroom sau intră pe piatraonline.ro/blackfriday și „Apucă-te de treabă!”.