SKIN, unic importator Nikon in Romania, are placerea sa anunte ca marca de aparate si obiective foto pe care o reprezinta este pentru al zecelea an consecutiv lider valoric de piata. Mai mult, Nikon a incheiat 2018 si ca numarul 1 pe unitati vandute, alaturi de numarul 1 ca lider valoric, conform studiului GfK.
“Pe o piata atat de competitiva cum este cea fotografica, suntem extrem de bucurosi ca reusim pentru al zecelea an consecutiv sa vedem Nikon ocupand locul 1 in preferintele fotografilor din Romania. Aceasta performanta este versiunea Skin de “#10yearchallenge” si reprezinta rezultatul eforturilor noastre timp de 10 ani de a aduce tot timpul ceva nou fotografilor din Romania, de la cea mai mare comunitate foto la cea mai extinsa garantie pentru echipamentele pe care le comercializam. Este unic in istoria pietei de fotografie din Romania ca un brand sa ocupe locul 1 in preferintele fotografilor pentru 10 ani consecutivi. De altfel, si irepetabil, acest challenge fiind iata oficial inchis,” a declarat Camil Perian, directorul general Skin.
Pe langa numarul 1 in vanzari, Nikon a obtinut pentru doi ani consecutivi premiul Trusted Brands (acordat de catre revista Reader’s Digest) la categoria Camere Foto si este o recunoastere a eforturilor depuse de cand Skin reprezinta brandul japonez in Romania.
La sfarsitul anului 2018, Nikon a lansat sistemul mirrorless cu montura Z. Noile modele Z 7 si Z 6 sunt echipate cu un nou senzor CMOS in format FX de la Nikon, cu functie AF in plan focal incorporata cu detectie de faza si cu cel mai recent sistem de procesare a imaginii, EXPEED 6.
Nikon (Nipon Kogaku K.K. pana in 1988) a lansat primul obiectiv interschimbabil pentru aparatele foto SLR, NIKKOR-S Auto 5cm f/2, in 1959 alaturi de primul sau aparat SLR, Nikon F. Anul trecut, compania japoneza a inceput productia noilor obiective NIKKOR Z pentru aparate foto mirrorless extinzand astfel gama de obiective NIKKOR.