Aviva Asigurari de viata a ales serviciile integrate ale 101Worldwide pentru dezvoltarea campaniilor sale de comunicare, in urma pitchului desfasurat la inceputul lunii mai a anului acesta.
Agentia a dezvoltat deja cu succes in acest rastimp o prima campanie pentru produsul Bursa de studii Aviva si a adaptat o campanie de imagine regionala.
In aceasta toamna 101Worldwide desfasoara o a doua campanie de comunicare pentru aceeasi Bursa de studii, un produs important pentru portofoliul Aviva, promotor al educatiei de calitate accesibila oricarui copil.
Conceptul campaniei este "Children grow before you know" si este exprimat printr-o idee creativa simpla, materializata grafic, in ton cu universul vizual corporate al Aviva – scara evolutiei de la bebelus la student.
Mesajul este transmis la nivel national pe outdoor, in presa, pe internet, in centre comerciale, in gradinite, scoli si la locurile de joaca pentru copii dintre blocuri si din parcuri.
In campania din vara pentru Bursa de Studii, Aviva impreuna cu Mihaela Radulescu au cautat cel mai tanar bursier la Oxofrd. Pentru comunicarea acestei "promotii" insisi parintii au fost folositi ca vehicul de promovare, primind inscrieri la tragerea la sorti pentru bursa la Oxford in schimbul fiecarei recomandari a siteului bursadestudii.ro, pe care era prezentat produsul, facute catre un alt parinte . Aceasta metoda imbinata cu media clasica si cu alte solutii inovative dezvoltate impreuna cu The Secret Service, agentie de neconventional, au dat randamentul scontat.
"Acum nu venim decat cu un reminder pentru parinti, ce consta intr-un icon grafic simplu si usor de inteles. De aceasta data am apelat la proprii lor copii, acum la gradinita, care au dus acasa mesajul prin intermediul miilor de tricouri pe care le-au primit si pe care le-au imbracat cu placere dat fiind mesajul exprimat pe ele intr-un mod simpatic. Merita mentionat ca in acelasi timp am facut si stencilsuri cu iconul campaniei prin tot felul de locuri cu trafic si am folosit inventiv usile rotative ale unora dintre malluri. Aviva este primul nostru partener si cel mai mare din portofoliu, si sunt incantat sa remarc deschiderea oamenilor de aici la modalitatile moderne de comunicare pe care noi le utilizam cu succes la 101Worldwide", spune Mihai Ene co-fondator al companiei si autor al campaniei.
"Avem o relatie speciala cu Aviva data fiind increderea pe care ne-au acordat-o inca din prima clipa, privind mai departe de existenta noastra recenta ca organizatie si punand accent pe experienta profesionala si competentele fiecaruia dintre noi in parte coroborate cu strategia si abordarea de comunicare diferite pe care le-am propus si care s-au potrivit cu viziunea si asteptarile reprezentantilor companiei. Noi la 101Worldwide cream experiente de brand ce-l implica pe consumator apropiindu-l emotional de o marca sau de un produs si asta am facut si in cele doua campanii dezvoltate pentru Aviva. Am interactionat cu consumatorul si nu l-am tratat ca pe un spectactor" declara Adina Sorescu Managing Partner 101Worldwide.
Au ales 101 Worldwide: Adriana Vincze-marketing & communication manager, Lavinia Orascu – brand communication coordinator, Alexandru Carlan-product development manager.
Au iesit la lectie Mihai Ene-copywriter, Dragos Gheorghiu-art director, Lucian Pavel-brand experience supervisior, Mirela Iordache-brand experience coordinator, Adrian Pavaloiu-production executive si Adina Sorescu-managing partner.
{mosloadposition user10}