101 Worldwide instiga proprietarii de case la revolta si militeaza, in numele Elephanto.ro, pentru vanzari de case fara intermediari si comisioane. In sprijinul acestui demers, agentia a primit la festivalul de publicitate de la Portoroz si o toba de argint pe care s-o bata de acum incolo.
Elephanto.ro este cea mai mare baza de date din Romania cu imobile si terenuri de vanzare, tranzactionate de proprietari in relatie directa cu clientii. De asemenea reprezinta si un instrument de analiza a pietei imobiliare, precum si un ghid de vanzare-cumparare. Anunturile de pe site sunt postate de catre agentii elephanto.ro dupa o vizita prealabila la locatie si contin datele de contact ale proprietarilor pentru a putea fi apelati direct de catre cei interesati.
Conceptul campaniei creata de 101Worldwide si aflata “on air” de la finalul lunii august este “power to the people”. Ideea creativa este revolta, reflectata, in noua din cele mai mari orase din Romania, in presa, postere in lifturi si scari de blocuri, manifeste, tranzit si radio. Daca printul este tratat in stilul unui fotoreportaj, cu scene cu proprietari care au pus mana pe chei in loc de arme si au pornit la lupta, radioul constituie o premiera, fiind generat de consumator. Vanzatorii de case care accesau elephanto.ro erau invitati, prin intermediul unui banner, sa sune si sa-si lase mesajul de vanzare pe un robot telefonic, cu tot cu pret si date de contact. Anunturile erau extrase apoi, si difuzate ca spoturi radio.
“Am produs zilnic si rulat spoturi radio cu anunturi de vanzare direct de la proprietari pe noua statii locale insumand peste o suta de productii pentru a demonstra promisiunea Elephanto.ro: vanzari de case fara intermediari si comisioane. Am redat astfel puterea vanzatorilor care o pierdusera de mult in fata agentilor imobiliari si i-am ajutat sa-si faca reclama gratis” spune Mihai Ene autor al campaniei si partener fondator 101Worldwide. “Totodata, prin aceasta campanie am facut si learning de produs, categoria asta de servicii fiind noua pentru piata romaneasca. De asemenea suntem mandri ca aceasta ne-a adus si un silver drum festivalul de publicitate de la Portoroz, Goldendrum ” adauga Ene.
Adina Sorescu, responsabila cu strategia campaniei si co-fondator 101Worldwide, spune ca “agentia a contribuit si la redesignul site-ului pe care a crescut, apoi, de trei ori traficul, prin campania de comunicare aflata inca in desfasurare. Elephanto.ro este un instrument accesibil oricui, ce apare pe o piata in care opereaza tot felul de agenti imobiliari neprofesionisti care percep comisioane nejustificate si de care, atat vanzatorii cat si cumparatorii, sunt satui. In acest context, am ales sa abordam comunicarea intr-o forma propagandista, tortionara, atat ca forma cat si ca fond, apasand astfel butoanele ce declanseaza empatia targetului cu un produs ca elephanto.ro.”
Au luat parte la revolta Mihai Ene-creative partner, Dragos Gheorghiu-art director, Adina Sorescu-managing partner, Mirela Iordache-brand experience coordinator, Adrian Pavaloiu-production executive, Dan Samoila-fotograf si Ileana Anghel – proprietar elephanto.ro
Desi exista pe piata din Romania de numai 3 luni, 101Worldwide are deja in portofoliu clienti carora le ofera servicii integrate de comunicare precum Aviva Asigurari de Viata, AMC Pharma (Asonor), Buget Consulting (elephanto.ro), Pneurom, Ganotti Protocol Services.Acum, prin castigarea Silver Drum-ului la Portoroz, 101Worldwide, o retea in formare, se bucura si de prima recunoastere publica.
{mosloadposition user10}