În anul financiar 2006, cifra de afaceri a BERE MUREŞ a atins valoarea de 211.500.000 RON, având o creştere de 33% faţă de anul anterior.
Anul trecut, compania BERE MUREŞ a înregistrat o creştere a volumului vânzărilor de 24% faţă de 2005, când volumul vânzărilor se situa la aproximativ 1.090.000 hl. În 2006, s-au vândut 100 milioane de sticle de bere la PET, însemnând un total de 1.350.000 hl de bere.
În aceeaşi perioadă, cel mai bine vândut brand a fost berea Neumarkt, ajungând la finalul anului 2006 la cantitatea de 1.233.969 hl, cu 23% mai mult faţă de anul anterior. Românii au preferat berea Neumarkt la PET de 2 litri – 25.232.197 de sticle vândute în 2006, acest produs fiind disponibil şi în ambalaje de 0.5 l, 1 l, 1.5 l şi draft. O creştere mare a fost înregistrată şi pentru volumele de 0.5 litri şi 1 litru – cu 42%, respectiv 24% mai mult decât în 2005.
Berea Sovata a înregistrat vânzări de 22.324 hl, iar berea Dracula a fost cumpărată în cantitatea de 16.968 hl, cel mai căutat fiind PET-ul de 2 litri – 50% din totalul vânzărilor.
Fabrica Bere Mureş este dotată cu instalaţii de ultimă generaţie, prevăzute cu sisteme automate de control al calităţii, în ultimii doi ani BERE MUREŞ investind în modernizarea fabricii de bere aproximativ 9 milioane euro: 4 milioane euro în 2006 şi 5 milioane euro în 2007. Până la sfârşitul acestui an, Bere Mureş urmează să finalizeze investiţiile în modernizarea secţiei de fermentare şi în instalarea noii linii de îmbuteliere, a cărei capacitate va ajunge de 25.000 sticle/oră. Noua secţie de fierbere va intra în funcţiune în anul 2008.
“Investiţia în noua secţie de fierbere şi fermentare garantează clienţilor noştri îmbunătăţirea şi menţinerea constantă a calităţii berii. După finalizarea proiectului de investiţii estimăm o creştere a capacităţii de producţie la aproximativ 2 milioane hl de bere anual, capacitatea actuală a fabricii fiind de 1.600.000 hl.” a declarat Virgil Mailat, Director General BERE MUREŞ.
S.C. BERE MUREŞ S.A. a fost înfiinţată în anul 1992 şi a reuşit să-şi mărească piaţa de desfacere anual, cuprinzând toate judeţele ţării. Anul 1998 a fost anul în care piaţa berii din România, datorită S.C. BERE MUREŞ SA, s-a îmbogăţit cu un nou produs: berea la PET. Momentan, portofoliul S.C. BERE MUREŞ SA include 3 sortimente de bere: Neumarkt – bere blondă, Dracula – bere neagră şi Sovata – bere blondă din segmentul popular.
{mosloadposition user10}