au fost surprinsi cu bucate traditionale in noaptea de Ajun
Crăciunul este sărbătoarea pe care ne dorim s-o petrecem cu familia, împodobind bradul sau servind bucatele tradiționale pregătite în casă.
Sunt oameni, însă, pentru care Crăciunul este o zi ca oricare alta. Noaptea de Ajun este încă o noapte în care protejează și salvează viețile celor mici. Este vorba despre românii de nota 10, medicii de gardă de la Spitalul Clinic de Urgență pentru copii Grigore Alexandrescu, care nu petrec sărbătorile alături de familie, ci de pacienți.
MAGGI i-a surprins pe cei 100 de medici și angajați aflați la datorie în noaptea de Ajun cu bucate tradiționale, pregătite din toată inima, în semn de mulțumire pentru dedicarea și pasiunea lor. În decor de sărbătoare și pe acorduri de colinde, medicii au servit mâncăruri tradiționale de Crăciun, sărbătorind astfel alături de a doua lor familie: colegii și micuții pacienți pe care îi îngrijesc neobosit, zi de zi.
„Crăciunul nu este doar un moment în care sărbătorim în familie, ci și unul în care dăruim celor din jur. Noi am vrut să dăruim puțin din magia Crăciunului adevăraților români de nota 10 care nu petrec alături de familia lor, ci salvează vieți. Le mulțumim astfel medicilor că sunt alături de sute de micuți chiar și în noaptea de Ajun”, a declarat Roxana Florescu, Business Manager Culinary la Nestlé România.
Evenimentul face parte din campania MAGGI Români de nota 10, aflată deja la a doua ediție. Prin acest proiect, MAGGI România își propune să aducă pe agenda publică adevărații eroi, cei care rup din timpul dedicat familiei lor pentru a-l pune în folosul comunității. MAGGI România vrea să le facă povestea cunoscută și să îi recompenseze în momente de sărbătoare oferindu-le puțin din spiritul de „acasă”.
Iniţiativa a fost comunicată în direct pe pagina de Facebook MAGGI România prin postări dedicate. Mai mult, fanii de pe pagina de Facebook MAGGI România au putut trimite mesajele lor de mulțumire și susținere medicilor, care le-au fost comunicate medicilor chiar în noaptea de Ajun.
Evenimentul a fost organizat de către echipa MAGGI, din cadrul Nestlé România, în parteneriat cu agenţia de digital şi direct marketing Kaleidoscope Proximity.