100 de bucureşteni dezinhibaţi au aşteptat în lenjerie intimă deschiderea magazinului Desigual din Băneasa Shopping City, pentru a primi gratuit o ţinută Desigual. “Intri pe jumatate dezbracat şi pleci complet îmbracat” este motto-ul celui mai dezinhibat eveniment al anului, semiNAKED by Desigual, aflat deja la a doua ediţie în România.
Desigual a demarat sezonul promoţiilor de vară printr-un concept de eveniment care s-a bucurat până în prezent de mare succes în alte oraşe europene şi în SUA, SemiNAKED:“Intri pe jumatate dezbracat şi pleci complet îmbracat”. Desigual a oferit haine celor mai curajoşi 100 de fani ai brandului, care au ajuns primii la magazin îmbracaţi doar în lenjerie intimă. Astăzi, îndrăzneţul eveniment Desigual a avut loc concomitent în 3 oraşe europene: Bucureşti, Geneva şi Dusseldorf.
Încă din toiul nopţii, peste 150 de oameni s-au adunat în faţa centrului comercial Băneasa Shopping City în speranţa că se vor număra printre primii 100 de norocoşi care vor primi haine de la Desigual. Primii participanţi nerăbdători au sosit încă de aseară, din jurul orei 23:00. Aşteptarea a durat câteva ore bune, dar a meritat, după cum au declarat mulţi dintre curajoşii de la faţa locului.
Centrul comercial şi-a deschis porţile cu câteva ore mai devreme, special pentru participanţii acestei acţiuni, care s-au bucurat de o primire specială şi au fost invitaţi să se distreze împreună. Cei prezenţi s-au dezbrăcat pe ritmuri alerte, au cântat şi au încins atmosfera ca pentru o petrecere în toată regula. După jumătate de oră de distracţie în lenjerie intimă, magazinul Desigual a fost deschis timp de o oră doar pentru cei 100 de curajoşi, oferindu-le ocazia să îşi aleagă ţinutele preferate. În jurul orei 10.30, fanii matinali ai brandului Desigual au plecat acasă cu hainele preferate.
Evenimentul Desigual se adresează în mod curajos şi nonconformist tuturor celor care se simt tineri şi rebeli şi continuă cu succes seria de evenimente organizate cu succes în anii anteriori în oraşe renumite pentru spiritul lor libertin, precum Madrid, Barcelona, Londra, New York, Berlin, Lisabona.
Despre DESIGUAL
Încă de la înfiiţarea sa în 1984, Desigual a fost prezentată de fondatorul său, Thomas Mayer drept o marcă atipică atunci când prima sa colecţie a fost inaugurată prin sloganul “No es lo mismo” (Nu este la fel).
Thomas Meyer şi-a început afacerea confecţionând tricouri atipice în Ibiza, iar ulterior a realizat jachete din foşti jeansi şi diverse combinaţii care au frapat. Modelele sale au cunoscut rapid un succes nebun, iar cifra de afaceri a crescut în ultimii ani cu 40% anual datorită design-urilor inspirate, întotdeauna unice prin colorit şi îndrăzneala combinaţiilor şi a brandului foarte îndrăgit, a cărui comunitate de fani loiali este tot mai numeroasă. Astăzi Desigual este asociat cu Barcelona, unde se desfăşoară cea mai mare parte a activităţilor sale şi unde se află şi cele mai mari şi mai interesante magazine. Colecţiile Desigual – pentru femei, copii şi bărbaţi – sunt în ton cu cele mai actuale tendinţe în ceea ce priveşte calitatea vieţii, timpul liber şi preferinţa pentru ecologie, iar vocea brandului este una pozitivă, optimistă şi entuziastă. Fiecare piesă vestimentară este compusă din materiale de culori şi design diferit care se unesc într-un ansamblu armonis prin nonconformism şi spontaneitate.
În anii din urmă, Desigual a primit numeroase distincţii internaţionale care i-au consolidat reputaţia de brand care oferă, mai presus de modă, emoţie, inspiraţie şi idei pline de forţă.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi: //world.desigual.com.