Cea de-a doua ediție a Academiei Minților Creative s-a încheiat, iar 50 de noi antreprenori creativi s-au alăturat absolvențiilor programului la finalul ediției de toamnă. Aceștia au participat la cursuri de antreprenoriat susținute de către peste 20 de mentori, profesioniști din domenii relevante mediului de afaceri.
A treia ediție a programului va avea loc în primăvara anului 2018, iar înscrierile sunt deja deschise și se pot face pe https://romanianstories.ro/academia-mintilor-creative.
“Cu a doua ediție a Academiei Minților Creative, UniCredit Bank își reînnoiește angajamentul de a susține antreprenoriatul creativ. În România, industriile creative încep să aducă o valoare din ce în ce mai mare și, cu susținerea potrivită, pot deveni un motor al economiei naționale. Numărul mare de participanți, domeniile diverse din care aceștia vin și interesul lor sporit față de oportunitățile de educație financiară și antreprenorială, ne fac să fim optimiști în legătură cu progresul pe care îl vor face în perioada următoare” a declarat Răsvan Radu, CEO al UniCredit Bank.
A doua generație de absolvenți ai Academiei Minților Creative e formată din antreprenori creativi – atât la început de drum, cât și cu afaceri existente, pe care își doresc să le aducă la următorul nivel. Aceștia vin cu abordări originale în domenii diferite precum design, publicitate, hairstyling, producție de biciclete cu cadru din bambus, aranjamente de buchete din fructe, petreceri cu diverse tematici și multe altele.
Timp de patru zile, cursanții au participat la cursuri susținute de un grup de mentori formați din specialiști UniCredit Bank și profesioniști din domenii relevante unei afaceri: planificare și strategie de business la aspecte juridice, marketing și branding, fiscalitate, resurse umane și multe altele.
Printre mentorii din partea UniCredit Bank, Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare în cadrul UniCredit Bank: “Academia Minților Creative a fost gândită pornind de la nevoile antreprenorului creativ și își propune să îi ofere acestuia cunoștințele necesare demarării și creșterii unei afaceri. A doua ediție a programului a venit cu un format nou, menit să adreseze problemele reale ale antreprenorilor. Sesiunile au fost împărțite în masterclass-uri și workshop-uri – masterclass-urile au abordat subiecte de interes pentru toți cursanții, indiferent de nivelul de dezvoltare al afacerii. Workshop-urile au presupus separarea cursanților în grupe de start up și scale up, iar fiecare a lucrat aplicat pe situații cu care ei se confruntă în cadrul afacerii lor”.
Andreea Centea, unul dintre antreprenorii din spatele Partipipal, o afacere care organizează petreceri tematice, descrie experiența ei în cadrul programului: “În era în care totul se dezvoltă rapid, eu și partenerul meu Ștefan am realizat că pentru a progresa, trebuie ne schimbăm modul de a ne conduce afacerea. Am decis să participăm la Academia Minților Creative deoarece ne dorim să ducem afacerea noastră în punctul în care să se autosusțină și să funcționeze într-un mod profesionist. De asemenea, am vrut să cunoaștem persoane care se confruntă cu aceleași probleme ca noi. Academia Minților Creative ne-a învățat despre strategiile pe care trebuie să le folosim, finanțările de care putem dispune la început de drum și unde putem găsi susținere când vine vorba despre probleme legale sau recrutare”.
Academia Minților Creative este un program de educație financiară și antreprenorială organizat de UniCredit Bank. Alături de platforma Romanian Stories, Barometrul Minților Creative (prima cercetare din România asupra obstacolelor și perspectivelor antreprenorilor creativi), Ghidul 24/7 și Pachetul Creativ, Academia face parte din platforma UniCredit Bank de susţinere a industriilor creative din România.