100 de ani de „săruturi” răcoritoare, de clipe memorabile petrecute alături de figuri legendare așa cum sunt Elvis Presley sau Marilyn Monroe și de momente unice în compania artiștilor contemporani precum Rita Ora sau Avicii.
Așa arată campania aniversară Coca-Cola care are în prim plan design-ul inovator al faimoasei sticle și istoria sa bogată.
Timp de un secol, emblematica sticlă a făcut înconjurul lumii, a inspirat momente de fericire și a construit o relație personală cu fiecare consumator, printr-un gest simplu: acela al unui sărut.
În toată lumea, sticla Coca-Cola a fost „sărutată” de nenumărate ori de artiști internaționali și a fost o sursă de inspirație pentru lumea filmului și a design-ului. Numai în România, anual, sunt sărutate peste 315 milioane de sticle de Coca-Cola.
În următoarele 3 luni, Coca-Cola aduce – special pentru consumatorii săi – un nou spot TV, concursuri online și provocări creative, panouri outdoor cu artiști de renume, surprize din partea artiștilor locali, sticle și piese de colecție, activări cu premii aniversare în magazine și un vizual–surpriză pentru sticla Contur.
Mai mult, în perioada 29 aprilie – 6 mai 2015, consumatorii sunt invitați să devină protagoniști ai campaniei aniversare, participând la un concurs derulat pe pagina de Facebook Coca-Cola.
Toți cei care vor să se înscrie trebuie să parcurgă următorii pași: 1.Să urmărească anunțurile despre concurs de pe pagina de Facebook Coca-Cola 2. Să încarce, ca reply la postarea respectivă, o fotografie cu ei sărutând sticla Contur Coca-Cola 3. Să folosească hashtag-ul #KissHapiness.
La final, top 3 cele mai reprezentative fotografii realizate de consumatori vor ajunge pe panourile outdoor Coca-Cola.
Sticla Contur Coca-Cola – o inovație de lungă durată
Brevetată în data de 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este și astăzi o imagine clasică și nemuritoare în istoria design-ului de ambalaj. Un design unic, care să poată fi recunoscut printr-o simplă atingere sau chiar și atunci când este spart în bucăți – acestea au fost cerințele ce au stat la baza realizării sticlei care a devenit rapid un simbol internaţional.
Formele sale distinctive reprezintă combinația perfectă între formă și utilitate – astfel, curbele elegante și grațioase ale sticlei au rămas neschimbate în ultimii 100 de ani.
De-a lungul istoriei, sticla Contur Coca-Cola a fost supranumită „doamna cu furou”, după moda anilor 20, sau sticla „Mae West” după silueta faimoasei actrițe și a devenit o sursă de inspirație pentru artiști și designeri cunoscuti precum Keith Haring, Andy Warhol, Matthew Williams, Dolce & Gabbana sau Uniqlo.