in cea mai mare campanie globala proprie din toate timpurile
● Toate activităţile pun accentul pe competenţa NIVEA în îngrijirea pielii
● Activităţile de cross-media digital se adresează unei noi categorii de consumatori NIVEA
Beiersdorf AG aniversează 100 de ani de la lansarea mărcii NIVEA. Pe 16 mai a fost lansată campania globală NIVEA „100 DE ANI. GRIJĂ PENTRU PIELE. PENTRU VIAŢĂ”, care pune accentul pe valorile centrale ale mărcii: încredere, sinceritate, siguranţă, calitate şi familie.
Campania este realizată şi coordonată, la nivel internaţional, de agenţia Draftfcb.
În România, aceasta integrează canale media clasice şi este susţinută de media digitale, PR şi activităţi BTL.
Campania ATL include execuţii creative pentru TV, presă scrisă şi OOH. Vizualuri captivante au fost alese pentru a pune accent pe importanţa frumuseţii şi sănătăţii pielii. Fiecare dintre ele surprinde momente de tandreţe dintre persoane de diferite vârste, genuri şi naţionalităţi. Vizualurile campaniei ilustrează diversitatea tipurilor de piele şi expertiza NIVEA în îngrijirea pielii prin accentul pus pe produsul iconic al mărcii, NIVEA Creme.
Site-ul www.NIVEA.ro a fost adaptat imaginii şi atmosferei de campanie şi include un conţinut nou despre istoria brandului NIVEA şi experienţa avizată în îngrijirea pielii. De asemenea, a fost lansată pagina Facebook NIVEA România, pentru a ţine la curent consumatorii cu surprizele campaniei aniversare, pentru a le răsplăti fidelitatea şi a le culege mărturiile despre relaţia îndelungată cu cel mai cunoscut brand de îngrijire a pielii.
Campania locală de BTL va apropia brandul de consumatori, încurajându-i să interacţioneze în spiritul NIVEA. Fiecare atingere tandră sau gest de afecţiune poate fi imortalizat într-o imagine unică, în cabinele foto NIVEA amplasate în Bucureşti şi în alte mari oraşe din ţară (Constanţa, Iaşi, Braşov, Cluj şi Timişoara). Consumatorii îşi vor primi fotografia atât în format electronic cât şi fizic, într-o ramă foto aniversară. Pozele realizate în cabină vor fi incluse în filmul aniversar NIVEA 100 care va fi proiectat pe clădirea Cocor din Bucureşti în perioada 26 – 28 mai.
Activităţile de POS vor fi integrate într-o amplă campanie de consultanţă la raft. La standurile promoţionale consumatorii vor avea ocazia să primească sfaturi individuale de îngrijire a pielii din partea experţilor NIVEA şi recomandări de produse în funcţie de tipul lor de ten.
NIVEA a ales super-vedeta internaţională Rihanna pentru a fi vocea aniversării celor 100 de ani de succes. Melodia "California King Bed" va acompania întreaga campanie aniversară internaţională.
Bugetul global de marketing al NIVEA pentru 2011 se ridică în jurul sumei de 1 miliard de euro, iar un procent de aproximativ 70% din acesta este investit în noua campanie. Activităţile din acest an aniversar îşi propun să întărească brandul şi să consolideze poziţia NIVEA ca numărul 1 în topul companiilor de îngrijire a pielii.