BILLA, unul dintre cele mai importante lanțuri de supermarketuri din România a depășit pragul de 100.000 de fani pe Facebook, devenind una dintre cele mai populare pagini din domeniul său pe platforma socială. Pagina oficială a fost creată la īnceputul lunii aprilie 2012 odată cu lansarea campaniei de colecționare de stickere: Recorduri īn lumea animalelor.
Lansată acum mai puțin de 8 luni, pagina de Facebook a BILLA Romania a susținut īn mediul online cele mai importante campanii derulate de către lanțul de supermarketuri. „Crearea paginii de Facebook a reprezentat un pas firesc īn evoluția comunicării brandului BILLA România și este o componentă importantă a mixului de marketing. Ne-am dorit să comunicăm cu fanii noștri și īn mediul online și să agregăm o comunitate unită, ceea ce s-a īntâmplat extrem de repede și ne bucură că acum avem alături peste 100.000 de utilizatori. Suntem conștienți de importanța acestui mediu de comunicare și intenționăm să īl folosim īn continuare la adevaratul său potențial”, spune Sabin Fane, Director de Marketing BILLA România.
Astfel, Recorduri īn lumea animalelor a fost prima campanie comunicată de către BILLA România și prin intermediul social media. Utilizatorii au putut folosi pagina oficială de Facebook pentru a face schimb de stickere pentru completarea cataloagelor de promoție. Pagina de Facebook a devenit astfel o bursă virtuală īn care peste 11.000 de colecționari au interacționat și și-au completat colecțiile.
Odată cu lansarea noii platforme de comunicare și introducerea personajului central, Giuseppe Daddio, a fost implementată și prima aplicație de Facebook. Prin intermediul acesteia, utilizatorii paginii de Facebook s-au putut īnscrie īntr-un concurs cu premii atractive: 40 de vouchere de câte 100 de RON. Īn plus, fiecare persoană care a accesat aplicația a primit de la indragitul chef câte o rețetă personalizată, exact pe gustul său, īn funcție de informațiile postate de-a lungul timpului pe profilul personal. Īn total, peste 23.000 de utilizatori au accesat aplicația īn numai 4 săptămâni și s-au distrat cu super rețetele lui Giuseppe.
Totodată, pagina a fost utilizată pentru comunicarea promoțiilor și ofertelor speciale, a deschiderilor de noi magazine, dar și pentru a raspunde cat mai rapid tuturor solicitărilor directe ale clienților. Īn prezent comunicarea pe pagina de social media este orientată īn jurul noii platforme de comunicare, Giuseppe fiind personajul principal care le oferă utilizatorilor zilnic sfaturi utile, rețete și tips & tricks pentru pregătirea celor mai gustoase preparate.