Magazinul online Oktal.ro a anunţat derularea unei campanii de reduceri intensive în perioada 31 ianuarie – 9 februarie 2014. În promoţii vor intra produse din cele mai populare categorii: laptopuri, televizoare, tablete, telefoane, electrocasnice. Campania va dura 10 zile, Oktal.ro propunând produse care este de aşteptat să atragă interesul clienţilor.
Printre produsele aflate în promoţii se remarcă laptop Lenovo la doar 999 lei (preţ excepţional pentru un astfel de dispozitiv) şi Smart TV LG 3D cu diagonala de 81 cm la 1599 lei – un preţ care cu doar 2 ani în urmă ar fi părut de domeniul fantasticului, în condiţiile în care tehnologia 3D devine acum atât de accesibilă publicului larg.
"Începutul de an este amorţit pe piaţa de retail, după ce clienţii au acumulat cheltuieli în perioada de Sărbători. Tocmai de aceea, acesta este un sezon tradiţional al reducerilor, clienţii aşteaptă această perioadă pentru a profita de preţuri foarte bune. Nu numai mall-urile îi aşteaptă cu reduceri, ci şi mediul online. Gadgeturile şi produsele de folosinţă îndelungată pot fi achiziţionate de la Oktal.ro la preţuri foarte tentante. Faţă de retailul tradiţional, avantajul comenzilor online este comoditatea, mai ales pe vreme de iarnă. Clienţii nu trebuie să se aventureze în trafic, comenzile sosesc direct acasă, prin curier", explică oficialii magazinului Oktal.ro.
Magazinul le propune celor care doresc să-şi îndeplinească dorinţe la început de an, pentru a profita de preţurile mici, variante de plată în rate, în colaborare cu parteneri – bănci şi IFN-uri dintre cele mai populare pe piaţa de creditare. Clienţii pot alege inclusiv produse cu 0% dobândă. Credit Europe Bank (prin CardAvantaj), Raiffeisen Bank, BRD Finance, Banca Transilvania (prin programul Star BT) şi Cetelem sunt partenerii financiari care le permit clienţilor Oktal.ro să cumpere toate produsele dorite.
Soluţiile de finanţare de la Credit Europe Bank, Cetelem şi BRD Finance (card de credit şi credit clasic) sunt acceptate direct online, în timp ce soluţiile oferite de Raiffeisen Bank şi Banca Transilvania îi pot ajuta pe clienţii care plătesc în showroom-ul Oktal.ro din Bucureşti. În plus, clienţii pot plăti cu orice carduri de credit sau debit ce acceptă plata online (Mastecard, Visa, Mestro şi Visa Electron), deci pot profita de diverse promoţii şi avantaje oferite de bănci şi IFN-uri prin programele de fidelizare. Spre exemplu, există pe piaţă carduri de credit ce oferă cashback promoţional de până la 5%.
Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de performanţele acestuia – proces rapid şi uşor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv.
De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi bani. În perioada de garanţie a produselor, clienţii Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariţiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea şi va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis şi plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleaşi condiţii favorabile pentru client.
{mosloadposition user9}