Dacă faci parte din comunitatea industriei creative din România și încă nu ești convins că evenimentul Noaptea Albă a Creatorilor și Designerilor de Produs (NACD) ar fi un bun prilej de a te promova ca artist, designer sau creator român, avem pentru tine 10 motive pentru care merită să participi la NACD și care sperăm să îți mai șteargă din ezitări.
Pentru vorbitorii de limba română, înscrierea se face aici: //www.revista-atelierul.ro/2016/08/22/inscriere-noaptea-alba-a-creatorilor-si-designerilor-de-produs-editia-a-v-a/.
For English speaking participants, you can find the guidelines here: //www.revista-atelierul.ro/2016/09/02/call-for-entries-the-white-night-for-product-creators-and-designers-5th-edition/.
1. Creațiile tale devin adevărate opere de artă.
Fiecare produs pe care îl realizezi are câte puțin din elementele unei opere de artă. Un strop de geniu, multă pasiune, creativitate cât cuprinde, inspirație, nopți nedormite și, mai mult decât atât, propria viziune care dă formă unică produselor tale. Toate aceste elemente merită să devină vedetele unei seri creative. Tocmai din acest motiv, NACD vrea să depășească limitele unei simple expoziții și să creeze, pentru o noapte, un cadru complex în care participanții se completează reciproc și realizează împreună o adevărată galerie de artă. Fotografiile ediției de anul trecut pot confirma asta.
2. Înveți “regulile” unei expoziții de artă.
Dacă NACD va fi prima expoziție la care vei participa, este necesar să știi că aici găsești locul ideal în care să te familiarizezi cu vizitatorii și cu modul în care le vei prezenta produsele. Aici poți scăpa de inhibiții, de emoții, poți discuta cu ceilalți participanți și, în plus, voluntarii echipei Atelierul te vor ajuta în cazul în care ai nelămuriri, probleme sau pur și simplu ai emoții.
3. Întâlnești oameni faini și creativi ca tine.
Fiind un eveniment fără vânzare de produs, nu există concurență sau competiție. Toți participanții sunt faini și unici în felul lor, din acest motiv sunt și aleși. Așa că prieteniile pe care le poți stabili aici nu pot fi altfel decât interesante și promiţătoare.
4. Poți stabili colaborări și relații noi.
Niciodată nu știi cum evoluează simplele întâlniri între două persoane. Situația este şi mai interesantă atunci când ambele persoane sunt creative, au cel puțin o pasiune comună, locuiesc în același oraș, sunt inventive și pline de idei. Poate, discutând cu unul dintre participanți, îți dai seama că împreună ați face echipă faină sau că sfaturile primite de la el/ea te vor ajuta la vânzarea produselor pe viitor, la promovare sau la realizarea unui site.
5. Lumea are nevoie să cunoască creațiile tale.
În general, vizitatorii Nopții Albe sunt fascinați de creațiile expuse și nu ezită să îți spună asta. Aici inspiri oamenii prin ceea ce faci. Tot ei pot fi o altă “sursă” a colaborărilor. De exemplu, la ediția anterioară din Timișoara, unul dintre vizitatorii prezenți spunea că vrea să își deschidă o afacere în domeniul acesta, dar nu știa exact ce produse să vândă. Venise la NACD gândindu-se că aici va găsi oamenii potriviți care să creeze și cu care să colaboreze pe viitor.
6. E locul în care îți poți studia piața și clienții.
Vizitatorii Nopții Albe sunt de fapt potențialii tăi clienți. Atunci când începi să îți privești munca și produsele ca pe o mică afacere, îți dai seama că este destul de important să cunoști piața și oamenii care sunt interesați de ceea ce tu creezi. Așa că la NACD ai ocazia să vorbești cu ei, să îi observi, să vezi care este stilul lor, ce părere au despre creațiile tale, ce ar îmbunătăți la ele ș.a.
7. Participarea ta este un bun motiv să apari în ziar.
Amintirea și dovada faptului că ai participat la această expoziție nu va rămâne doar în fotografiile digitale de pe net, ci și într-un material printat pe care îl vom realiza după încheierea acestei ediții. Un ziar drăguţ, elegant și creat cu bun-gust va conține prezentarea fiecărui participant în parte.
8. Peste 30 de mii de oameni vor afla că ești autorul unor creații minunate.
Avem noi grijă ca toți cei peste 31 de mii de fani ai paginii de Facebook Atelierul să afle că ești pe lista celor care participă la NACD. Prin postări pe paginile de socializare ale revistei, prin comunicatele de presă distribuite de zeci de parteneri media, prin articolele scrise de bloggeri, prin interviurile create de redactorii echipei Atelierul, mulți oameni te vor putea descoperi și vor putea afla mai multe detalii despre produsele tale.
9. Ai șansa să cunoști și să vorbești cu bloggeri din domeniul tău.
Bloggerii încep să fie sursa de informare a multor oameni, tocmai de aceea evenimentul NACD are bloggerii săi oficiali, care au posibilitatea să ia interviuri exclusive oricărui participant. Un articol, un interviu, câteva fotografii realizate de ei pot avea un impact destul de mare atât asupra paginilor tale de socializare, cât și asupra vânzărilor.
10. Și toate acestea fără nicio taxă de participare!
Lumea are nevoie să cunoască creațiile tale. Nu aștepta încă un an pentru a-i cuceri și a-i inspira și pe ceilalți. În curând va avea loc încheierea etapei de înscrieri, așa că mai ai puțin timp pentru a decide dacă dorești să transformi produsele tale în vedetele unei mici galerii de artă. Poți profita de toate aceste motive și de ocazia de a deveni participant anul acesta al Nopții Albe a Creatorilor și Designerilor de Produs, completând formularul de înscriere aflat aici.
P.S. Mult succes și așteptăm cu drag înscrierea ta!
PPS. Dacă ești curios să vezi cum arată catalogul ediției de anul trecut și dorești mai multe detalii despre proiectele anterioare, accesează linkul acesta sau acesta.