Pentru prima data in istoria SIL Paris, premiul juriului a coincis cu premiul publicului
Perioada 18-21 ianuarie a marcat cea de-a 11-a participare a grupului Jolidon la Salonul International de Lenjerie (SIL) de la Paris, cel mai important eveniment de gen in plan mondial.
25.000 de vizitatori din toata lumea au avut ocazia de a asista la lansarea colectiilor toamna-iarna 2009/2010 a peste 600 de marci de prestigiu din domeniul lenjeriei. Cele 3 standuri ale grupului Jolidon au intampinat un numar impresionant de vizitatori iar noile colectii Jolidon si Prelude (marca de lux din portofoliul grupului Jolidon) au fost prezentate in 6 defilari, in fiecare zi de festival. Si anul acesta, concursul Ultra Lingerie a fost cel mai asteptat eveniment al salonului.
In premiera absoluta, parerea juriului Ultra Lingerie a coincis cu cea a publicului. Juriul format din mari personalitati ale domeniului a ales corsetul prezentat de Prelude ca mare castigator al premiului Ultra Lingerie. VIP-urile invitate, presa de moda si expertii prezenti in sala au numit corsetul Prelude favoritul lor si castigator al “Prix du Public”.
Audienta a rasplatit marele castigator cu aplauze indelungate, in semn de recunoastere a performantei fara precedent in istoria evenimentului.
Tema prestigiosului spectacol haute couture a fost “Ultra Gourmand” Fashion, o stimulare a apetitului pentru stil, pentru explorarea tentatiilor modei. Creatiile Jolidon si Prelude au defilat alaturi de branduri consacrate, printre care Aubade, Chantelle, Lejaby, Pasionatta, Empreinte, Rittrati, Eva Racheline sau Rosana Ansaloni. Decernarea trofeelor acordate de juriu si a Premiului Publicului a avut loc in seara zilei de 19 ianuarie in prezenta a 1000 de invitati.
18 dintre creatiile Jolidon si Prelude au fost selectionate de catre organizatori, in colaborare cu marile case de moda pariziene, pentru a fi prezentate in cadrul sectiunii Show Room si in Défilé Général, expozitii si parade dedicate inovatiilor aparute in sezonul 2009/2010.
Alaturi de trofeul Ultra Lingerie castigat in 2006, aceste premii ilustreaza tendinta ascendenta a grupului Jolidon. Succesul pe piata mondiala si calitatea de trendsetter in high fashion contureaza profilul unei companii de talie internationala.
{mosloadposition user10}