Componentele Sistemul Informatic Integrat de la SIVECO Romania asigură controlul costurilor, reducerea cheltuielilor neproductive şi creşterea satisfacţiei clienţilor
Orice companie auto care gestionează un volum mare de date are nevoie de un control atent al costurilor, prin care să elimine cheltuielile neproductive şi care să-i asigure o creştere constantă şi sustenabilă.
Un exemplu de “best practice” în acest domeniu de activitate îl constituie implementarea sistemului informatic integrat SIVECO Applications la societatea comercială MERIDIAN Bussines Grup (www.automeridian.ro), companie de prestigiu în vânzarea de autoturisme şi piese auto din gama Dacia şi Renault, efectuarea de reparaţii auto şi prestarea de servicii de taximetrie.
Implementarea componentelor sistemului ERP de la SIVECO Romania – Managementul Contractelor, Managementul Resurselor Umane şi al Salarizării Personalului, Managementul Stocurilor şi Aprovizionării, Managementul Desfacerii, Managementul Investiţiilor, Managementul Mentenanţei, Managementul Mijloacelor Fixe şi al Obiectelor de Inventar, Managementul Financiar-Contabil, Managementul Transporturilor, SIVECO Business Analyzer, Managementul Bugetelor şi Cash-Flow – a asigurat eficientizarea activităţilor din cadrul Meridian Business Grup, cu efecte direct asupra creşterii calităţii serviciilor oferite clienţilor.
Implementarea sistemului informatic integrat SIVECO Applications la MERIDIAN Grup a adus 10 avantaje importante:
• ordonarea şi ritmicizarea activităţii, impusă de integrarea aplicaţiilor;
• creşterea coerenţei şi corectitudinii datelor primite, prelucrate şi transmise, datorită uşurinţei în exploatare;
• scăderea volumului de muncă depus pentru realizarea evidenţelor contabile şi emiterea documentelor;
• efectuarea rapidă a închiderilor de perioade pentru magazii şi contabilitate;
• urmărirea mai eficientă a serviciilor prestate şi a încasărilor potrivit contractelor încheiate cu beneficiarii;
• controlul activităţilor, fundamentarea deciziilor la nivelul managementului pe baza indicatorilor de analiză, stabilirea politicilor şi strategiilor optime;
• controlul costurilor, prin reducerea cheltuielilor neproductive şi luarea unor măsuri eficiente în timp util;
• siguranţa datelor prin folosirea informaţiilor din sistem numai de către utilizatorii autorizaţi;
• obţinerea de situaţii de raportare sintetice şi operative;
• asigurarea unui mecanism de raportare flexibil.
“Prin livrarea unor produse bazate pe tehnologii de ultimă oră şi implementarea acestora cu succes, SIVECO Romania demonstrează încă o dată că este o companie care are drept principiu fundamental furnizarea unor produse si servicii de înaltă calitate, pentru satisfacţia clienţior săi”, a declarat Mihaela Baciu, project manager în cadrul SIVECO Romania.
{mosloadposition user9}