Syscom Digital a înregistrat o creștere constantă pe piața marketingului digital, proiectele derulate de-a lungul timpului au crescut constant în amploare, clienții ocazionali s-au transformat în clienți tradiționali, iar agenția a devenit în ultimii ani un reper în materie de inovație, know-how și implementare de evenimente și campanii.
“Indiferent care a fost segmentul de piață pe care ne-am concentrat atenția, am știut întotdeauna că ceea ce ne definește rămâne standardul de calitate la care livrăm și de aceea nu ne-am temut niciodată să vizăm noi orizonturi. Oportunitățile apar și dispar, important este să ai capacitatea de a gestiona eficient fiecare situație și de a acționa conform coordonatelor potrivite. Și tocmai pentru că ne-am creat și asumat această poziție profesională fermă, investițiile în dispozitive și aparatură au crescut direct proporțional cu așteptările pe care le au clienții de la noi.”, ne-a declarat Maia Novolan, Manager General.
Dupa ce și-a consolidat activitățile pe linia de marketing interactiv, atingând palete creative vaste și mecanici de interacțiune în mediul online din cele mai inovative, începând cu anul 2016, Syscom Digital a dezvoltat o divizie specializată în proiecte de Marketing Experiențial care și-a propus să ducă astfel interacțiunea de brand de la nivel online și în cadrul evenimentelor și proiectelor speciale. Mecanici și construcții hardware speciale au îmbogățit palmaresul agenției cu activări unice și în premieră. Ca o continuare firească a preocupării agenției de a transforma interacțiunea din uni-mediu la bidirecțional, cu alte cuvinte de a transpune interacțiunea din online în offline și invers, în 2018 lansează o nouă divizie, Interactive Retail, care dezvoltă mecanisme și implementează infrastructura ce permite mutarea acțiunii din online și atragerea audienței direct în offline, la locul potențial de achiziție. Device-urile unice dezvoltate au lansat agenția pe plan internațional stârnind un real interes din partea retailerilor din Germania și UK.
”Extinderea noastră a venit pe un fond natural, latura ascendentă a business-ului era deja trasată de reușitele proiectelor și campaniilor anterioare, așa încât noile divizii de Experiential Marketing și Interactive Retail au întregit procesul evolutiv și ne-au oferit un plus de încredere și de forță. Online sau offline, indoor sau outdoor, la evenimente sau conferințe, în magazine sau galerii comerciale, oriunde am fost prezenți, am ținut ca totul să aibă mai mult decât o componentă atractivă sau o notă distinctivă, ci un adevărat univers personalizat. Când gândești totul până la capăt și ai în spate experiența mai multor ani, soluțiile pot fi identificate mult mai repede și implementate până la cel mai mic detaliu. Am depus un efort considerabil în toți acești ani, însă mă bucur că ceea ce la un moment dat era o provocare pentru noi s-a materializat în proiecte realizate în premieră. De asemenea, o mare parte din entuziasm se datorează și clienților, care au fost deschiși cu privire la tot felul de mecanisme și tactici inovative și astfel campaniile naționale derulate de noi au integrat și efecte speciale, ca să le numim așa, făcând loc pentru zona de Experiențial, care se dezvoltă tot mai mult și în care investim tot mai multe resurse.”, a completat Maia Novolan, Directorul General al companiei.