Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

10 ani de No Time for Downtime

Maguay a organizat cea de-a zecea ediție a evenimentului No Time for Downtime, dedicat echipamentelor și soluțiilor informatice critice pentru datacenter.

Maguay a organizat astăzi No Time for Downtime, ediția a zecea, un eveniment de impact pentru specialiștii IT și managementul companiilor din România. Aceștia au discutat direct cu liderii și generatorii de tehnologie și inovație IT precum Intel, Oracle, Symantec, Quantum, Fortinet, Promise Technology, VMware, Kingston, InWin și Arxivar.

Evenimentul a avut loc ca de obicei la Grand Hotel JW Marriott, ale cărui săli s-au colorat aniversar în albastru, culoarea Maguay, compania celebrând alături de participanți 20 de ani de performanță pe piața românească și 10 ani de No Time for Downtime.

No Time for Downtime 2012 a fost structurat în două secțiuni: prezentări susținute de către partenerii evenimentului și showcase, în cadrul căruia specialiștii Maguay și ai partenerilor au realizat demonstrații live relevante privind perfomanțele pe care le pot atinge soluțiile expuse.

Tehnologiile de ultimă generație aduse în discuție prezentate în cele două secțiuni au fost de mare interes pentru cei 250 de participanți, aceștia apreciind detaliile de perfomanță și eficiență ale soluțiilor propuse de Maguay: servere, storage, sisteme portabile și desktop sub marca Maguay, sisteme optimizate pentru baza de date numărulul unu în lume (Oracle Data Base), arhivare, document management, monitorizare flotă și e-learning.

Maguay a demonstrat din nou că își concentrează eforturile de business și în a integra în soluțiile oferite cele mai noi tehnologii și ultimele tendințe în materie de IT la nivel mondial, adesea în premieră soluții în România și la un raport preț corect.

Prezentarea susținută de către Eduard Pughin, Director Operațiuni Maguay, s-a axat pe viitor, mai precis asupra strategiei de dezvoltare pe care Maguay o va urma începând cu 2013. Astfel, Maguay își propune să joace un rol important, atât pe piața românească, cât și pe cea europeană de tehnologie a informației, atât ca un constructor performant de sisteme, cât și cea de integrator de soluții și dezvoltator software.

„Pornind de la principiile noastre de a promova tehnologii mai degrabă decât etichete, bazându-ne pe parteneriate directe cu generatorii de tehnologie și de a oferta preponderent soluții sub mărcile proprii Maguay, considerăm că ne putem atinge obiectivele de afaceri pentru următorii ani, urmând drumul nostru ascendent. Ținta finală este ca produsele și soluțiile noastre să fie apreciate pentru performanța, eficiența, disponibilitate și nu în ultimul rând pentru prețul corect și costurile reduse de exploatare”, a declarat Eduard Pughin, Director Operațiuni, Maguay.

În cadrul evenimentului, Camera de Comerț și Industrii București, reprezentantă prin Președintele instituției, Prof. Dr. Sorin Dimitriu, a înmânat o plachetă aniversară companiei Maguay, în semn de recunoaștere pentru activitatea performantă și promovarea contribuției românești în industria IT mondială. Evenimentul s-a bucurat și de susținerea Dr. Mihai Ionescu, Secretar General ANEIR și Copreședinte al Consiliului de Export al României, care a susținut o prezentare privitor la importanța construirii unui mediu de afaceri sănătos.

Reprezentanții Intel Corporation au adus în discuție importanța inovației în tehnologie, intrând în amănunt în ceea ce privește segmentul de servere. Bogdan Georgescu, Channel Account Intel a declarat: „Companiile în zilele noastre sunt din ce în ce mai dependente de infrastructura IT pentru a putea livra servicii și produse inovatoare către clienții lor. Pentru a satisface această diversitate de cerințe IT, Intel oferă cea mai amplă gamă de procesoare pentru servere, care răspund nevoilor diferitelor companii, prin flexibilitate, valoare și performanță. Ne bucurăm că Maguay ofera aceste tehnologii inovatoare, că a înțeles necesitățile consumatorului român și că a adoptat întotdeauana cele mai noi tehnologii Intel.”

„Ne bucurăm să fim prezenți în cadrul acestui eveniment de anvergură, în special la ediția aniversară cu numărul 10. Avem convingerea că acest eveniment va marca un pas important în creșterea vizibilității portofoliului de produse şi soluţii Oracle în România și va duce la întărirea parteneriatului cu Maguay, în calitate de Oracle Gold Partner.” a declarat Florin Drăgănescu, Alliance & Channels Director, Oracle România. Participanții au aflat și ce performanțe poate atinge soluția Oracle Database Appliance, o platformă simplă, fiabilă și accesibilă, ideală pentru IMM-uri, cu ajutorul lui Victor Maghiari, Technology General Business Leader Oracle.

Cristian Radu, Territory System Engineer VMWare, a dezvoltat subiectul soluțiilor software dezvoltate pentru datacenter-uri, mai precis noutăți de licențiere VMware vSphere și vCloud Suite. Martijn Duijm, Consulting System Engineer, Fortinet, a prezentat importanța protejării datelor companiei ce sunt transmise pe Internet. Tot în zona de protecție a datelor, Bogdan Ștefănescu – Senior Presales Consultant, Symantec România, a învățat auditoriul cum trebuie realizat un back-up corect al datelor, folosind soluția Backup Exec 2012. Importanța salvării datelor a fost atinsă și de către Daniel Rothbart, Regional Sales Manager Quantum Corporation. Pentru un flux mare de date, companiile necesită o soluție de stocare fiabilă, subiect atins și de către Eduards Putra, Business Development Manager EMEA Promise Corporation. În zona de showcase s-au regăsit și soluțiile Maguay ce înglobează memorii Kingston pentru servere și carcasele InWin ce găzduiesc puternicele soluții desktop Maguay (GamePower și PowerStation).

Toate soluțiile prezentate se regăsesc în oferta comercială a companiei Maguay și beneficiază de un suport de vânzări și tehnic calificat.

Pentru mai multe informații referitoare la eveniment și prezentările susținute, vă invităm să accesați www.NTFD.ro.

Bucuresti, 04.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.