Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

10.000 de romani au apelat Numarul Consumatorului, promovat de A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons

si Metropolitan Life

Metropolitan Life susține campania de informare și educare a consumatorilor cu privire la numărul de informații InfoCons, inițiată de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons) în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului. În mai puțin de două luni de la implementarea campaniei, aproximativ 10.000 de persoane au apelat noul număr de telefon al Protecției Consumatorului – 021/9551. Astfel, campania „o9atitudine! – InfoUtile” a încurajat consumatorii să se informeze cu privire la produse și servicii, putând obține informații despre modul în care pot depune o reclamație sau sesizare. Metropolitan Life a sprijinit campania desfășurată la nivel național, alăturându-se eforturilor de a încuraja publicul să folosească numărul de telefon și, mai mult decât atât, să își cunoască și să își exercite drepturile.

InfoCons 021/9551 – informații esențiale pentru consumatori și operatori economici legate de depunerea de reclamații și sesizări

Campania a fost inițiată ca urmare a intrării în vigoare, începând cu 6 ianuarie 2013, a Ordinului nr. 473 din 03/02/2012, pentru modificarea Ordinului Președintelui Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor nr. 72/2010, ce vizează noul Telefon al Consumatorului InfoCons – 021/9551. Astfel, modificările aduse au impus ca necesitate în agenda A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons informarea consumatorilor români cu privire la noul număr de telefon și la informațiile esențiale care pot fi furnizate consumatorilor și operatorilor economici prin intermediul serviciului. Numărul este apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, cu tarif normal în rețeaua Romtelecom.

„Campania a urmărit să comunice nu doar numărul de telefon, ci mai ales beneficiile pe care apelarea acestuia le oferă, astfel încât publicul să capete încredere în utilizarea unui astfel de serviciu pentru a afla răspunsuri la orice nelămurire legată de reclamații sau sesizări. Având în vedere acest lucru, vizibilitatea și impactul campaniei, materializate în cele aproape 10.000 de apeluri înregistrate în mai puțin de două luni de la debutul campaniei, nu pot decât să ne bucure”, a declarat Sorin Mierlea, președintele A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons.

Pentru a comunica publicului schimbările aduse de Ordin, cu susținerea Metropolitan Life, A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons a inițiat o campanie bazată pe diseminarea de materiale de promovare în rândul agenților economici și în instituții de stat, în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și Ministerul Educației Naționale. Printre materialele informative utilizate s-au numărat afișe, flyere, infocarduri și plăcuțe pentru informarea consumatorilor distribuite în primării, inspectorate școlare, prefecturi, consilii și inspectorate județene, cinematografe, magazine din rețelele Decathlon, Cora, Carrefour, Diverta și altele.

„Suntem fericiți că am avut ocazia să ne implicăm în această campanie și că astfel putem contribui la informarea publicului și la susținerea lui în a-și exercita un drept fundamental – dreptul la informație. Informarea, comunicarea, transparența și punerea la dispoziția clienților a produselor și serviciilor adaptate nevoilor și dorintelor acestora sunt inițiative pe care Metropolitan Life le desfășoară constant sub umbrela Customer Centricity – un program la nivelul întregului grup, care urmărește optimizarea relației cu clienții noștri”, a declarat Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life în România.

La vizibilitatea campaniei ce a debutat pe 10 februarie a contribuit și sprijinul acordat prin InfoCons, ziarul oficial al Mișcării de Protecție a Consumatorilor din România, distribuit la nivel național, ce a promovat noul număr pentru Protecția Consumatorilor și informațiile legate de acesta. De asemenea, Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor – 15 martie – a constituit o bună ocazie pentru atragerea atenției publicului asupra numărului de telefon, de care A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons și partenerii au beneficiat prin diseminarea materialelor informative în locații din București și alte orașe din țară.

Bucuresti, 24.04.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.