Campanie CSR in e-commerce
In perioada in care iubirea este sarbatorita cu cel putin patru ocazii diferite (Valentine`s Day, Dragobete, Martisor, Ziua Femeii), magazinul online de produse IT, electronice si electrocasnice www.MarketOnline.ro a initiat o campanie puternica prin care doreste nu doar sa ofere promotii clientilor sai, ci si sa daruiasca, cu ajutorul acestora, un ajutor consistent celor care au mare nevoie. Intre 6 februarie si 8 martie 2008, campania "1% pentru sute de zambete" va insemna donarea a 1% din toate vanzarile MarketOnline.ro din aceasta perioada catre o fundatie ce va administra ajutorul material si il va transforma in zambete.
"1% pentru sute de zambete" este o campanie de responsabilitate sociala care isi propune sa promoveze si o atitudine, pentru ca mecanismul campaniei ii implica direct nu doar pe clientii MarketOnline, ci si pe toti cei care vor sa ajute prin propagarea mesajului umanitar. Pe blogul MarketOnline sunt expuse prezentarile a trei fundatii cu proiecte consistente. Oricine poate vota fundatia spre care sa se indrepte 1% din vanzari, la adresa www.marketonline.ro/blogrum/2008/02/04/1-pentru-sute-de-zambete/. De asemenea, MarketOnline ii invita pe toti cei dornici de implicare activa sa comenteze inclusiv pe blogurile personale mecanismul acestei campanii si sa transmita astfel mesajul, ba chiar sa propuna si alte fundatii ce merita atentie.
Campania "1% pentru sute de zambete" vizeaza un ajutor in echipa: oricine poate ajuta prin transmiterea informatiei, prin comentarii, prin propuneri si evident prin votarea unei organizatii; clientii MarketOnline ajuta direct si prin faptul ca 1% din cumparaturi (inclusiv din produsele aflate in promotii) se indreapta catre fondul ce urmeaza sa fie donat; MarketOnline este un mediator, promoveaza mesajul si renunta astfel la o parte din venituri pentru a oferi "un ceva" cat mai consistent societatii; mai mult, pentru a spori consistenta campaniei, MarketOnline a pregatit si promotii speciale, cu reduceri importante de preturi si cadouri; in fine, fundatia ce primeste cele mai multe voturi va concretiza mesajul acestei campanii, ocupandu-se direct de transformarea banilor in zambete.
"Perioada de promotii, cadouri si oferte speciale dedicate zilelor de Valentine`s, Dragobete, 1 martie si 8 martie va insemna si momentul in care 1% din totalul vanzarilor MarketOnline va fi donat unei organizatii ce ne va ajuta pe noi sa ajutam mai departe. Oricine poate ajuta in primul rand prin sustinerea acestei campanii – care nu este o campanie de publicitate pentru MarketOnline, ci o campanie sociala, in care nu promovam un brand, ci o atitudine. Pentru a sustine si mai puternic campania, am redus preturile prin o serie intreaga de promotii pentru ca, atunci cand cineva cumpara de pe MarketOnline, pe langa zambete livrate pentru necunoscutii care au atat de mare lipsa de asa ceva, sa primeasca si zambete cu livrare imediata pentru cei dragi – familie, prieteni – carora li se vor putea oferi cadouri din suflet", explica Mugur Frunzetti, managing partner al Grifon Group, compania care detine magazinul online www.MarketOnline.ro.
"Cauza este importanta, putine lucruri sunt mai importante decat zambetele. Si daca 1% sau cateva sute de zambete pot parea prea putin, atunci trebuie sa va reamintim ca 100% e facut din 1% adunati, iar miile, milioanele, miliardele de zambete sunt compuse tot din sute de zambete", mai spune Mugur Frunzetti, chiar pe blogul MarketOnline.ro.
Fundatia castigatoare va fi decisa la finalul campaniei, pe baza voturilor publice de pe blogul MarketOnline.ro – www.marketonline.ro/blogrum/2008/02/04/1-pentru-sute-de-zambete/. Campania, una inedita pentru comertul electronic din Romania, doreste sa atraga atentia asupra celor ce nu se pot ajuta singuri si au nevoie de ajutor pentru nimic altceva decat o viata cat mai normala. Promovand actiunea de caritate, dar si fundatiile in sine, proiectele si nevoile acestora, "1% pentru sute de zambete" spera sa ii determine pe cei cu posibilitati sa faca la randul lor donatii paralele, direct in conturile respectivelor organizatii sau sa ajute pe oricine si in orice fel, fara a astepta ceva in schimb, mai ales in aceasta perioada guvernata de iubirea celor din jurul nostru.
{mosloadposition user10}