Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

1 din 5 români a ales un televizor Allview, în cadrul programului „Rabla pentru electrocasnice”

Allview ePlay

Modelele care au înregistrat cele mai multe solicitări provin din gama ePlay, care a fost extinsă cu o nouă generație, ePlay1700, lansată în prima parte a acestui an.

Parteneriatul cu Google Android TV™permite Allview să își dezvolte portofoliul de televizoare performate și eficiente energetic și să revendice poziția de lider al pieței românești de Smart TV-uri cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat.

Allview ePlay

Brandul Allview, deținut de Visual Fan SA, a primit o nouă confirmare a popularității sale în rândul consumatorilor români, după ce 20% dintre voucherele solicitate la categoria televizoare din cadrul programului național „Rabla pentru electronice” au fost folosite pentru achiziționarea unui dispozitiv Smart din portofoliul companiei. Preferințele cumpărătorilor s-au îndreptat către Smart TV-urile gamei ePlay, cu rezoluțiile de la HD la 4K, ceea ce denotă, potrivit reprezentanților companiei, un interes crescut de a adopta noi tehnologii, la un bun raport calitate-preț.

Administrația Fondului Național de Mediu, organismul care a gestionat programul de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate, a condiționat acordarea voucherelor pentru televizoare, în valoare de 400 de lei, doar de achiziționarea un dispozitiv având cel puțin noua clasă energetică E. Smart TV-urile Allview nu doar că îndeplinesc acest criteriu minim, dar sunt aliniate celor mai recente exigențe ale pieței de profil.

„Succesul înregistrat de Allview în cadrul acestui program de stimulare a înnoirii echipamentelor electrocasnice atestă faptul că publicul apreciază calitatea produselor noastre, oferită la prețuri juste, precum și atenția pe care o acordăm dorințelor clienților. Parteneriatul nostru cu Google Android TV™ a fost o decizie inspirată, care ne-a permis să anticipăm direcțiile pieței și să le propunem consumatorilor o gamă diversificată de produse competitive. Cred că ne putem asuma obiectivul de a deveni liderul pieței românești de Smart TV-uri cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat, o piață în expansiune, cu un dinamism ridicat al competitorilor,” consideră Lucian Peticilă, CEO și fondator al Visual Fan SA.

Allview activează pe piața de televizoare Smart din a doua jumătate a anului 2018, iar în 2019 a devenit una dintre printre primele companii din Europa ce a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™. De atunci, portofoliul său a fost extins constant cu noi modele ce includ funcționalități și tehnologii de top integrate în produse cu design elegant și modern.

Astfel, anul 2020 a adus o altă premieră companiei brașovene, fiind primul brand din România ce a adoptat și democratizat tehnologia Quantum Dot. Orientarea către clienți, înțelegerea nevoilor acestora, precum și anticiparea tendințelor pieței au adus în prima parte a anului 2021 lansarea gamei de Smart TV-uri Allview ePlay7100 și debutul unei noi etape pentru portofoliul de produse al companiei, prin integrarea tehnologiei Touchless – Far Field Voice Control care conferă mai mult confort, naturalețe și eficiență comunicării.

Pentru a le asigura utilizatorilor o experiență optimizată, facilă și securizată, Allview oferă regulat update-uri ale sistemului de operare transmise OTA (over-the-air), pe numeroase modele din categoria televizoarelor. Pe lângă patch-urile de securitate, modelele respective au primit îmbunătățiri la nivelul vitezei de operare, un mai bun management al iluminării dinamice (dynamic backlight) sau chiar upgrade-ul la versiuni superioare de Android.

Parteneriatul cu Google Android TV™, dezvoltarea continuă a portofoliului de televizoare mai performante și eficiente energetic, precum și îmbunătățirea permanentă a experienței de utilizare a clienților prin oferirea de update-uri și upgrade-uri, a asigurat brandului Allview creșterea constantă a cotei de piață pe segmentul televizoarelor. Toate acestea permit companiei să revendice poziția de lider al pieței pentru această gamă de produse.

Dar dincolo de Smart TV-uri mai performante, Allview propune o nouă viziune asupra rolului acestor echipamente nelipsite din locuințe. „Grație Android TV™ putem oferi noi valențe televizorului, care devine o interfață comună de control și comandă a tuturor dispozitivelor inteligente interconectate, indiferent de sistemul de operare,” a explicat Lucian Peticilă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.