Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

1 an de SMARTfinancial.ro

Lansat la începutul lunii ianuarie 2006, cu un an înainte de integrarea României în Uniunea Europeană, SMARTfinancial.ro s-a prezentat încă de la început ca ziar financiar exclusiv electronic. Traficul înregistrat de SMARTfinancial.ro a crescut lună de lună, în decembrie 2006 depăşind pragul de 100.000 de vizitatori unici.

SMARTfinancial.ro a ales încă de la început să mizeze pe conţinutul propriu, folosind uneori materiale ale agenţiilor de ştiri, însă niciodată alte surse din presă pentru copierea de ştiri. Mai exact, SMARTfinancial.ro a funcţionat mereu ca un ziar propriu-zis, fiind prezent la majoritatea evenimentelor importante de business şi la conferinţele de presă ale marilor companii din sfera economică. În prezent, judecând dupa atributele sale, SMARTfinancial.ro poate fi considerat cel mai citit ziar financiar exclusiv electronic din România (exclusiv conţinut propriu şi nu “revista presei”).

Un element important încă de la lansare a fost stabilirea unor procedee etice de prezentare a materialelor către cititori: fiecare articol are în general un atribut – Info, Analiză, Reportaj, Editorial, Advertorial; astfel, cititorii înteleg mai bine ce tip de comunicare se realizează şi, mai mult, cunosc încă de la inceput dacă este vorba despre o comunicare publicitară (lucru mai rar întâlnit pe internetul românesc şi chiar în reviste şi ziare…).

Ştirile sunt împărţite în mai multe categorii principale: Afaceri & Investiţii, Telecomunicaţii, Industrie & Retail, Bănci & Asigurări, Piaţa imobiliară, Comerţ Electronic, Mass – Media, Publicitate&Marketing, Resurse Umane, Tehnologie – IT & C, Auto & Moto, Publicitate Online, Europa & Integrare, Francize & Afaceri, Turism & LifeStyle, Afaceri – IMM, Piaţa de Capital, Business Moldova, HoReCa & Turism, Financial News. Mai mult, SMARTfinancial.ro a creat în cursul anului 2006, separat, două divizii specializate, SMARTbank.ro şi SMARThoreca.ro.

“Am pornit de la zero, iar după un an se poate spune că ne-am depăşit obiectivele. SMARTfinancial.ro este astăzi o prezenţă notabilă în domeniul business pe internet, iar în ultimele 12 luni şi concurenţa noastră a fost impulsionată de elementele promovate de noi şi a căutat să ofere conţinut mai bun. Ne-am promovat la evenimente importante de business, alături de companii mari, am colaborat cu publicaţii din presa scrisă şi am încercat să adăugăm continuu valoare brandului SMARTfinancial.ro”, a declarat Răzvan Iancu, Project Manager SMART press.

La un 1 an de SMARTfinancial.ro, editorul său, SMART press, pregăteşte deja o consolidare, printr-o mişcare inedită planificată pentru primăvara 2007. SMARTfinancial.ro doreşte o îmbunătăţire considerabilă a formatului şi a conţinutului, planificând o prezenţă cât mai solidă pe segmentul business din online media.

Bucuresti, 4.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.