· Ediţia 2010 a studiului este disponibilă publicului larg, în format digital, pe platforma www.mediafactbook.ro
· Un număr semnificativ de cititori au descărcat studiul folosind coduri QR, fiind pentru prima dată în România când un produs este lansat prin această tehnologie
Realizată de Initiative încă din 1997, analiza Media Fact Book a fost publicată pentru al doilea an consecutiv şi pe platforma www.mediafactbook.ro de unde poate fi descărcată gratuit de toţi cei interesaţi.
„Încă de la lansarea de anul trecut a variantei digitale a studiului am spus că aceasta este un tribut adus evoluţiei industriei media şi mai ales a online-ului însă, mai presus de toate, este un demers educaţional pe care îl extindem în toate mediile. Anul acesta numărul de cititori care au descărcat varianta digitală a studiului a crescut cu 27% faţă de anul trecut în timp ce un număr aproximativ egal de oameni au consultat varianta scurtă prezentă ca şi content al site-ului. În total am înregistrat peste 2.363 de vizitatori unici în primele 7 zile de la lansare”, spune Octavian Popescu, Vicepreşedinte Initiative.
Un număr semnificativ de cititori au descărcat studiul folosind coduri QR* (Quick Response), fiind pentru prima dată în România când un produs este lansat prin această tehnologie. „Ceea ce este îmbucurător este ca rata de download generată de lead-urile de QR s-a dublat în ultimele 24 de ore, ceea ce indică un interes clar dar şi o alfabetizare rapidă a beneficiarilor cu suporturile creative”, precizează Maruan Trascu, Senior Research Manager Initiative.
Printre cele 1.000 de persoane care au downloadat studiului se numără profesionişti din media şi comunicare, specialişti din alte domenii de business, jurnalişti, studenţi, membri ai organizaţiilor neguvernamentale, expaţi şi profesionişti străini dar şi curioşi.
Mai mult, publicarea online a studiului a crescut semnificativ gradul său de penetrare la nivel internaţional, state precum Marea Britanie, Statele Unite, Bulgaria, Republica Moldova, Belgia sau Germania fiind doar câteva dintre cele 35 de ţări din care provin vizitatorii site-ului www.mediafactbook.ro.
„Ni s-a confirmat deja faptul că această lucrare a devenit un instrument de referinţă pentru industria românească de comunicare. Toti parametrii arată importanţa pe care a căpătat-o Media Fact Book in contextul actual.”, adaugă Octavian Popescu.
* Codurile QR (Quick Response Codes) sunt matrici grafice ce pot stoca informaţii şi URL-uri ce pot fi citite ulterior cu ajutorul oricărui telefon mobil dotat cu o cameră foto şi o aplicaţie de citire.
{mosloadposition user10}