Sunt de p?rere c? marketingul ?i PR-ul sunt extrem de eficiente când sunt f?cute cu cap. Atunci când ai o strategie, ai f?cut o cercetare de pia??, ?tii cam ce vor clien?ii ?i unde îi g?se?ti e foarte u?or s? le oferi ce le trebuie acolo unde te vor observa. Dar, uneori, oricât de bine gândit ar fi totl, companiile peird pentru c? trebuie s? a?tepte mult ?i bine pân? e totul func?ional.

Un site se construie?te în ceva timp dac? vrei design ?i implementare potrivite nevoilor tale, poate ?i un magazin online. Pe de alt? parte, o pagin? Facebook poate fi func?ional? în jum?tate de or? ?i poate s? te serveasc? foarte bine. La fel se întâmpl? cu newsletterele. Pân? g?se?ti solu?ia pentru a le trimite, pân? ai un design, pân? începi s? strângi adrese… se pierde foarte mult timp. Îns? uneori exist? solu?ii simple ?i rapide, de asta mi-a amintit 3D Caffe Cinema din Ploie?ti. 

Când e?ti un business micu? dintr-un ora? nu tocmai mare, e foarte important s? ai clien?i care se tot întorc. Sincer, aproape nu am observat cinemaul respectiv, de?i sufeream crunt c? la cel?lalt (sal? mare ?i friguroas? în care prindeam matineurile de weekend în copil?rie), dac? f?ceam gre?eala s? vreau s? merg cu prietenii din ora?, trebuia s? aleg dintre un film. De aceea preferam multiplexurile bucure?tene unde alegerile erau pe placul meu.

Dar am descoperit pân? la urm? ?i acest cinema/cafenea, unde ruleaz? concomitent 5 filme. Da, mare progres, ?tiu! E o sal? micu??, dar nu suferi de frig ?i po?i vedea ultimele nout??i cinematografice f?r? înt?rzieri majore… S? v? explic cum dincolo am v?zut c? ruleaz? Red Riding Hood la 2 luni jum?tate dup? ce îl v?zusem?

Când am cump?rat biletele, domni?oara de la cas? m-a întrebat dac? nu cumva vreau s? le dau adresa de email pentru a-mi trimite s?pt?mânal programul. Evident, am zis da! Nimic sofisticat, avea doar un fi?ier xls în care trecea nume ?i adrese. S?pt?mânal primesc un mesaj cu un ata?ament, un tabel f?r? fi?e. Simplu ?i eficient!

Cine altcineva ar putea implementa aceast? metod?? Micile libr?rii, pnetru a anun?a nout??ile, cafenelele pentru a anun?a evenimente speciale, magazinele de haine pentru a anun?a noile colec?ii ?i tot a?a. De ce nu? E o întrebare simpl? la care clien?ii fideli r?spund cu da sau nu. În plus, ne?tiind ce li se ofer?, poate nu planificau s? te viziteze. Dar dac? îi anun?i c? ai ce au nevoie sau ce î?i doresc, îi po?i face s? revin?!

Share