Avem o propunere, o trimitem la plesneal?!
Înainte de a ma afunda în ideea postului de fa??, trebuie s? v? spun mai întâi c? sunt foaarte în?eleg?toare ?i cu mine, ?i cu al?i oameni de PR ?i nu ar?t cu degetul cu u?urin??! ?tiu cum e când ziarele ?i revistele ascund atât de tare informa?iile de contact ?i rolurile jurnali?tilor c? nu ?tii cui ?i ce s? trimi?i. ?tiu cum e s? vrei s? ajungi la un departament anume ?i s? nu po?i, pentru c? nu g?se?ti pe siteul firmei nimic, în afar? de o adres? general? de contact! ?tiu cum e s? cau?i bezmetic pe LinkedIn, poate-poate ajungi direct la cine trebuie ?i nu î?i pui în cap zece oameni pân? la respectivul om.
Dar dincolo de asta, exista o limit?. Organizezi un eveniment, lansezi un produs, ai un comunicat de pres? de trimis, toate bune ?i frumoase! Dar chiar nu trebuie în niciun caz s? îl trimi?i peste tot, la plesneal?, c? poate se prinde undeva! Ce treab? are un site de informare din domeniul medical cu o manifestare sportiv?? De ce ar interesa pe un produc?tori de solu?ii IT pentru segmentul business s? sponsorizeze un eveniment de mod?? De ce ar citi un articol despre cele mai tari imprimante echipa redac?ional? a unei publica?ii care se ocup? strict de telefoane mobile?
Chiar f?r? sens ?i f?r? direc?ie nu activ?m în domeniul ?sta al PR-ului! C? nu nimerim mereu la cine trebuie, în?eleg, dar chiar nimeni din organiza?ia destinatarului s? nu aib? nicio treab? cu subiectul în discu?ie, mi se pare prea mult. Da, ?tiu, e mai u?or s? între?ii o baz? de date unic?, s? trimi?i în mas?, tot la to?i. Dar asta nu înseamn? c? e recomandat sau eficient s? procedezi a?a!
Pu?in? personalizare face minuni! O strategie creionat? pe un ?erve?el e de preferat alergatului orbe?te printre undele online-ului. Am vazut o gr?mad? de articole care strig? s? ie?im în general din mediocritate. Eu deocamdat? cer doar un minim efort, o pauz? de gândit de 5 minute, ?i m?car s? tragem într-un spa?iu de 1 kilometru p?trat, dac? nu fix la ?int?!
Ce zice?i, se poate?
Oh da cata dreptate ai :). Ma bucur sincer ca momentan nu mai imi bat capul cu asta…E greu sa ii faci pe multi sa inteleaga cum se face PR-ul…
“Ce treab? are un site de informare din domeniul medical cu o manifestare sportiv??”
Ar putea avea, daca manifestarea sportiva, un cros, sa spunem, se face in vederea dotarii unui spital cu aparatura medicala.
“De ce ar citi un articol despre cele mai tari imprimante echipa redac?ional? a unei publica?ii care se ocup? strict de telefoane mobile?”
pentru ca cele mai tari imprimante stiu sa primeasca comenzi si de la telefoanele mobile.
depinde mult de context. parerea mea e ca poti trimite, cu putina minte, si in afara unui target care’ti vine in minte la prima gandire. pana la urma, (si) asta tine de PR.
Ruxa, crede-ma e vorba de lucruri care chiar nu aveau nicio legatura. Manifestarea sportiva nu avea nimic in comun cu sanatatea, si tot asa. Stiu ca din cand in cand are rost sa trimiti si un pic off target. Dar eu nu vrobeam de chestii gandite, ci de ceva trimis la plesneala. Se mai intampla sa stiu ca propunerile complet aiurea la care ma refeream eu, au ajuns fie la mine, fie la cunoscuti pe multe alte canale si nu, nu aveau nicio legatura cu nimic…
Si eu sunt de aceeasi parere ca Ruxa. Depinde foarte mult de la context la context. Dar, da, nici pe tine nu te contrazic: uneori, de dragul de a ‘spread the word” la maxim, se comit si greseli ..
Pe mine ma amuza cei care nu specifica orasul unde va fi evenimentul, si nici pe pagina site-ului nu specifica orasul, asta se intampla mai ales la Bucuresteni care ei vad Bucurestiul ca centrul universului, si ca toti ar trebui sa stie ca ei sunt din Bucuresti.
Lipsa de targhetare poate duce in piata imaginea ca esti un spamer care nu stie ce vrea
Buna ziua,
Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .
Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
dumitru_gabriela31@yahoo.com
ee….de asta PR-ul nu este o treaba usoara… chiar daca e plina piata de “PR-isti”
Am remarcat saptamanile trecute o campanie de PR geniala pentru promovarea Zilelor Business. O campanie focusata, cu texte bine tintite. They caught my eye 🙂