De multe ori aeroportul este primul punct de contact dintre un turist, venit fie de pl?cere sau pentru afaceri, ?i o ?ar? str?in?. Aici î?i face prima impresie despre ?ar? în general, despre oameni ?i despre cum merg lucrurile. Din puctul meu de vedere, aeroporturile ar trebui s? arate impecabi: curate, bine organizate, cu birou de informa?ii care s? poat? oferi detalii despre transport, hoteluri ?i alte astfel de lucruri interesante pentru vizitatori. De asemenea, cred c? trebuie îndep?rta?i to?i cei care se reped s? ofere taxiuri la suprapre?, ca s? îi trag? pe sfoar? pe turi?ti.

Aeroporturile interna?ionale sunt primul loc în care trebuie f?cute investi?ii dac? vrei s? atragi turi?ti str?ini ?i s? le faci o impresie bun?. Ce se întâmpl? la noi? S? zicem c? aeroportul din Otopeni e decent. Dar cel din B?neasa m? exaspereaz? pur ?i simplu! Dup? frecvente inchideri de lung? durat?, ne întâmpin? un aeroport mic ?i înghesuit, murdar ?i dezorganizat. Nu spun c? sunt 5 por?i înghesuite în 30 de metri sau c? nu sunt suficiente scaune. E abrambureal?, multe scaune sunt rupte, anun?uri luminoase, m? scuza?i, nu avem! Dac? se modific? poarta de îmbarcare, aflii cu 5 minute înainte de la o voce care vorbe?te stricat englez?…

Dup? ce c? e mic aeroportul, administratorii, în inteligen?a lor absolut?, s-au gândit c? e absolut OK s? programeze 4-5 plec?ri diferite la aceea?i or?, pentru a se asigura c? cele dou? ore pân? la decolare le petreci jum?tate la coad? la security check ?i jum?tate într-o sal? suprapopulat?.

Mesajul transmis vizitatorilor: nep?sare, dezorganizare ?i mizerie. Înainte de Facebook, probabil Twitter ?i site-uri care abia apar în searchuri ?i mai arat? ?i jalnic, nu ar trebui s? ne concentr?m pu?in pe ce le comunic?m la prima întâlnire celor care vin s? cheltuiasc? bani în România, adic? poten?ialii clien?i ai turismului românesc? Voi ce crede?i?

Share