Citind comentariul Loredanei la articolul ini?ial pe aceast? tem?, m-am gândit c? ar fi necesare câteva preciz?ri pentru încep?torii în ale social media. ?i un material nou e mai eficient decât un r?spuns în comentarii, deoarece nu toat? lumea cite?te ?i comentariile, cu atât mai pu?in cei înscri?i doar la post?ri prin RSS de exemplu.

Un fapt important despre paginile Facebook ce trebuie re?inut este c? ele nu pot fi create f?r? a avea un profil. De aceea o solu?ie foarte bun? este ca cei ce se vor ocupa de pagina respectiv? s? aiba profile ?i s? fie activi pe Facebook. Se poate astfel crea o echip? care s? se ocupe de pagina respectiv?, rezolvându-se astfel ?i problema lipsei de con?inut în cazul concediilor, problem? care exist? doar atunci când o singur? persoan? se ocup? de proiectul respectiv.

Având un tandem de utilizatori care sunt persoane reale ?i o pagin? a firmei, se rezolv? ?i problema networking-ului ?i al comentariilor, care sunt preluate de reprezentan?ii firmei. Ace?tia pot apoi prezenta pagina noilor contacte ?i pot împ?rt??i nout??ile din pagin? cu re?eaua lor.  Acestea sunt metode eficiente de a m?ri num?rul de fani.Iar dac? nu to?i vor deveni fani, exist? ?i pentru pagini o op?iune “Like” ce le cere vizitatorilor o interac?iune minim?. A avea îns? 50 de persoane care declar? deschis c? le place ceva din pagina ta este o reu?it?.

Astfel, atunci când alege?i între pagin? ?i profil, v? pute?i baza oricând pe beneficiile oferite de profilele celor din echip?. Pagina de companie exist? ?i nu mai ave?i problema concep?iei generale c? profilele sunt pentru persoane, nu pentru firme.

Share