Adopta un ONG
Organizatorii Galei Societatii Civile au propus un proiect interesant: Adopta un ONG. Proiectul se adreseaza bloggerilor, pe care ii indeamna sa adopte un ONG dintre cele inscrise la Gala. Adoptia inseamna, citez: “sa pui pe blogul tau un link catre site-ul unui ONG in a carui misiune crezi.”
Mi se pare o solutie eleganta la una din marile probleme ale ONG-urilor, aceea ca lucrurile fantastice pe care le fac sunt insuficient cunoscute. Asa cum am mai spus de nenumarate ori, problemele ONG-urilor in a isi comunica cu succes munca tin de:
1. inapetenta mass-media pentru stirile “pozitive”
2. incapacitatea ONG-urilor de a formula stiri si invitatii atractive pentru evenimentele lor de presa (data de lipsa de timp, de personal specializat, de bani)
3. lipsa de creativitate in PR
Si totusi exista solutii, dupa cum arata proiectul Adopta un ONG.
Deci pe langa sfaturile de media relations pe care le-am dat tot timpul ONG-urilor (atentia la formatare, formulati ca stire, hraniti relatia, apelati la presa locala s.a.m.d.) apare unul nou: adresati-va varfurilor din social media, cei care sunt cititi si sunt influenti.
Bravo, Millenium Communications, pentru initiativa. Acum ma gandesc ce organizatie sa adopt, pentru ca oscilez intre 3…
Si apropo, super idee de promovare.
Este foarte buna ideea de adoptare a ONG-urilor, dar este o problema… nu au informatii pe site, majoritatea sunt sub 20 de pagini si cuprind statutul, membrii si inca ceva despre acele doua procente.
De exemplu, avem organizatii ecologiste in Romania destul de multe… dar daca vreau sa caut ceva despre ecologie pe net nu gasesc decat niste referate pentru clasa a 8-a. Stam foarte prost la capitolul informare, si asta nu doar pe web… Ar fi fost frumos din partea guvernului sa creeze puncte de informare eco asa cum sunt cele de informare turistica si lumea sa stie despre ele (asta s-ar fi putut rezolva cu banii din noua campanie a lui Base).
Mai mult de atat, cred ca ecologia este in multe aspecte asemanatoare cu religia… stim ca suntem in pacat dar nu vrem sa ni se spuna asta in fiecare zi. Din cauza aceasta fiecare tentativa de informare a individului trebuie sa aiba succes, sau chiar atunci cand cineva cauta sa cumpere benzina sa i se dea un pliant sau sa vada un banner. Dar politicienii nostri sunt departe de aceste ganduri.
Acum cateva luni aveam de gand sa infiintez o asociatie ecologista noua care sa sa ocupe de informarea prin intermediul paginilor web. Urma ca pentru fiecare problema cu care ne confruntam sa existe un site .org care sa informeze si unde oamenii sa poata discuta. Am incercat sa discut varianta asta cu membrii catorva asociatii ecologiste din Romania dar mi-a fost fatal… erau atat de sictiriti de tot ce se intampla incat au sadit si in mine deznadejdea. Probabil nu m-au luat in serios, mesajul venind din partea unui student sau poate nu am cautat eu indeajuns… oricum ar fi eu cred ca o sa pun comentariul asta si pe site-ul meu iar daca ii mai pasa si altcuiva in afara de mine ma vor contacta.
Iti inteleg oarecum dezamagirea. Ca fosta ONG-ista stiu insa de ce resurse limitate (inclusiv de timp) dispun majoritatea ONG-urilor, si cat de concentrate sunt pentru a utiliza tot ce se poate din energia si din banii lor in sprijinul beneficiarilor, sau in solutionarea problemei pe care o abordeaza. Din pacate de multe ori comunicarea este cea care sufera, insa daca ai de ales intre a face ceva sau a comunica despre ceea ce faci majoritatea aleg prima varianta, justificabil de altfel data fiind gravitatea situatiilor cu care se confrunta. pe masura ce ne maturizam, si initiative ca ale tale, voluntare, generoase si tinand de un modus operandi actual, din ce in ce mai popular, vor avea si ele success. intre timp, nu dispera. Eventual incearca o varianta low cost: un blog sau un site pe Ning (unde poti crea comunitati virtuale tematice). Succes.
Excelenta actiunea. Am folosit cuvantul actiune, si nu idee, in mod special. Ong-urile au nevoie de FAPTE, nu de vorbe. Va propun candidatura IRSCA Gifted Education, o asociatie non-profit cu o activitate recunoscuta pe plan mondial de cele mai inalte foruri in domeniul gifted education, cu o misiune extraordinara pentru Romania: aceea de a descoperi si de a dezvolta potentialul fiecarui copil printr-o educatie de excelenta.
Apropos de numarul de pagini web si minusculele cantitati de informatii prezentate de majoritatea websiturilor apartinand ong-urilor… IRSCA Gifted Education are un website cu care se mandreste, pentru care o echipa de voluntari cu o misiune personala si o inteligenta sociala inalta a trudit aproape un an, muncind in cele mai variate si grele conditii. Povestea lui o gasiti aici, impreuna cu salutul nostru pentru actiunea Galei Societatii Civile: http://www.supradotati.ro/adopta-un-ong.php
IRSCA Gifted Education promoveaza inteligenta si talentul romanesc cu succes si rezultatele ne recomanda.
Totusi, nimeni nu ne promoveaza activ.
Nu suntem purtati in inimi.
Simtim nevoia ca firmele, oamenii de afaceri, sa isi doreasca sa comunice cu noi, sa ne propuna proiecte, fonduri, sa investeasca in viitorul corporatiilor lor in mod vizionar: copiii si tinerii de astazi sunt “resursa umana” de maine!!!…
Firmele, oamenii de afaceri vor actiona insa dupa ce vor exista campioni ai imaginii unui ONG….
Exista campioni ai imaginii unui ONG in Romania?….
Eu am remarcat ca in Romania nu sunt prea multi ‘opinion leaders’, purtatori de cuvant in numele unei CAUZE.
Insa m-am gandit ca “Adopta un ONG” reflecta un moment de crestere in Romania – eu cred ca in curand in tara vom avea purtatori de cuvant ai unei CAUZE A UMANITATII…
In intreaga lume exemplele sunt numeroase si timpul va arata ca Romania are varfurile ei in sustinerea misiunilor sociale…..
As vrea sa vad cum se implica in Romania cantareti (precum Bono, U2 care actioneaza cu brio in campania “Make poverty history”, http://www.u2.org) sau actori (precum Jane Fonda sau Leonardo di Caprio care sustin educatia si actiuni de protectia a mediului), sau oameni de afaceri si mari magnati (precum Richard Branson si Henry Ford care investesc in energia verde a viitorului, sustin cu milioane de dolari actiuni caritabile, constructii de spitale, de muzee si infiinteaza propriile fundatii pentru sustinerea cauzelor,) sau atleti (precum Andre Agassi care sustine programe academice de dezvoltarea a posibilitatilor de cariera, a formarii caracterului si a potentialelor emorionale penru copii aflati in risc de integrare sociala) ….
Proiectul “Adopta un ong”…este o povocare: draga cititorule, nu e nevoie sa adopti un ong, ci sa ii oferi din dragostea ta.
“Facerea de bine, din dragoste se face” (marele Iordache Golescu)..
Asadar, IRSCA Gifted Education va invita sa iubiti copiii, sa investiti in copii, sa le descoperiti potentialul, sa investiti în valori, investiti in viitorul national! Copiii sunt tot ce avem mai bun pe lume!
“Cel mai bogat om este acela care investeste în iubirea de oameni..”
“Cea mai buna investitie este în fiinte, în copiii tai, în semenii tai – ei vor duce mai departe ceea ce tu pui mai bun în ei” – Monica Hurdubei, cea mai tânara pianista care cânta ca solista în concerte cu orchestra, membra de excelenta IRSCA Gifted Education
Noi iti multumim daca ne-ai facut loc in inima ta.
Am facut http://www.ecosemnal.ro Treceti pe acolo si vedeti ce puteti face.
MASS MEDIA CHIAR NU POATE EXISTA FARA MANIPULARE ?
SA LUAM MASURILE CUVENITE SI PRECIS, VOM REUSI !
27 iunie 2007
Dupa cum am observat, in relatiile internationale actuale, locul central il constituie noua configuratie a relatiilor de putere, cu implicatii nemijlocite asupra securitatii nationale si internationale.
Lumea in care traim este o lume interdependenta, asistam la progrese imense pe baza celor mai noi cuceriri ale stiintei si tehnicii. Este o naivitate sa credem ca toate problemele pot fi rezolvate manipuland la nesfarsit masele.
Cu totii stim ca alinierea la 1 ianuarie 2007 – la statele europene membre ale UE reprezinta evenimentul strategic cu cel mai mare impact in realitatea imediata si de perspectiva.
Legatura cu cele afirmate, dar si cu asertiunea unuia dintre fo?tii secretari de stat ai Statelor Unite, c? ” razboiul impotriva terorismului este razboiul viitorului”, nu este intamplatoare. Fara indoiala ca preocuparile de analiza si prefigurare a particularitatilor sale sunt mai mult decât necesare si vom lua astfel in calcul orice tip de interese, politice, de afaceri, sociale, etc.
Deocamdata, pentru cercetatori si guvernanti, manipularea presei si nu numai, este un paradox sau un concept “nebuloas?”. Va recomand sa cititi articolul regretatului Ralu Filip ” Cat de mult inghite presa, fara sa mestece? ” si veti intelege destul de clar realitatea. Exact la fel, se intampla si in cazul televiziunilor private, de ce si pana cand ?
Ce pareri aveti, ne gandim si la o initiativa de protectie sigura si rapida a jurnalistilor si chiar la institutii mass media de talia BBC-lui ?
Daca vom continua sa mintim poporul, inseamna ca avem aceeasi mentalitate comunista demagogica si acelasi stil de munca ” de suprafata ” .
Sursa : MCP PRESS AGENCY
COMUNICAT DE PRESA
“ IN MEMORIA LUI Dr. MARTIN LUTHER KING ”
15 Ianuarie 2007
MASS COMMUNICATION POWER este o organizatie apolitica si nonprofit, iar departamentul de presa al acesteia, MCP Press Agency – are obiective ce vizeaza sprijinirea imbunatatirii conditiilor de viata ale cetatenilor, a comunicarii si mediatizarea marilor performante ale acestora.
Recent, in cadrul unor emisiuni televizate, (de exemplu, cea intitulata « Viata la zi ») au fost prezentate diverse aspecte ale realitatii, din care a reiesit faptul ca cetatenii sunt inca nemultumiti de modul cum sunt conduse unele institutii publice. Asa cum ne-am obisnuit in preajma alegerilor, politicienii isi manifesta « grija nemarginita » fata de nevoile pensionarilor, tinerilor, profesorilor, agricultorilor, etc.
Stirea ca “ Romanii sunt cei mai suparati europeni pe viata ”este din pacate, actuala.
Consider ca « opinia publica » trebuie sa fie singura care sa decida rezolvarea problemelor mari din societate. Chiar si in aceste zile, revolutionarii inca nu si-au obtinut drepturile. Este cazul sa rememoram eforturile si unele realizari ale acestora.
Societatea civila ar trebui sa fie azi puternica ! Cu totii stim ca un erou al drepturilor civile a obtinut pe 10 octombrie 1964, Premiul Nobel pentru Pace. Dupa cum se stie, ideea de societate civila, nu poate fi in afara drepturilor civile intr-o democratie, iar acestea au drept punct de reper central, personalitatea doctorului KING, cu viata si activitatea sa.
In Statele Unite ale Americii exista Centrul Dr. MARTIN LUTHER KING, iar Standford University ne sta la dispozitie cu materiale informationale.
Incontestabil, MARTIN LUTHER KING a fost cea mai marcanta personalitate a secolului XX si din acest motiv il vom face cunoscut in intreaga lume.
Tinand seama de faptul ca MARTIN LUTHER KING s-a nascut la 15 ianuarie 1929, MCP Press Agency urmeaza sa informeze prin acest comunicat de presa, in special pe reprezentantii ambasadei Statele Unite ale Americii in legatura cu aceasta initiativa a organizatiei MASS COMMUNICATION POWER de a mediatiza de cate ori este nevoie aceasta data remarcabila, in memoria lui MARTIN LUTHER KING.
Va rugam sa informati in continuare cat mai corect comunitatea internationala, deoarece ziua de nastere a lui MARTIN LUTHER KING este celebrata ca sarbatoare nationala in Statele Unite ale Americii din anul 1986.
Cu stima,
Presedintele MASS COMMUNICATION POWER
Ec. MIHAIL GEORGEVICI
Buna ziua! As dori si eu o informatie! Lucrez la un ONG si as dori sa il postez in lista voastra deoarece ne confruntam cu mari probleme economice si poate se va gasi cineva care sa ne ajute macar cu cei 2 % din impozit. Cine doreste sa ma contacteze sa scrie pe cory87g@yahoo.com si ii voi da mai multe detalii. Merci mult!
OPINIA SOCIETATII CIVILE REPREZINTA O FORTA !
…………………………………………..
FUNDA?IA MCP (MASS COMMINICATION POWER)
c?tre
PRE?EDINTELE ROMÂNIEI, domnul TRAIAN BASESCU
CAMPANIA MCP & CEI 3322 DE PRIETENI
concomitent cu apari?ia ?i difuzarea pe mapamond a romanului manuscris: “ECOURI”
( http://www.youtube.com/watch?v=Y7rNd01wrno )
Avem pl?cerea s? v? inform?m c? începând cu anul 2009, cet??enii, institu?iile publice, organiza?iile, printr-o mai bun? comunicare, ar putea s? beneficieze de mari performan?e.
( http://mcpmeritulcetateanuluiputernic.blogspot.com )
În acest sens, v? rug?m s? ne sprijini?i în limitele posibile, în derularea campaniei cu caracter permanent “MERITUL CET??EANULUI PUTERNIC” ( MCP )
( http://vremsarespectamnusamanipulamcetatenii.blogspot.com ).
Organiza?ia noastr?, Funda?ia M C P (MASS COMMUNICATION POWER) este interesat? de mediatizarea problemelor importante cu care se confrunt? cet??enii, (MCP Press Agency, Trustul de pres? al Funda?iei, va monitoriza diversele aspecte ale realit??ii obiective) de imbun?t??irea traiului acestora la nivelul standardelor europene, f?r? niciun fel de manipulare ?i discriminare. Apreciem c? în perioada actual? de criz?, cet??enii au nevoie de o mân? de ajutor real din partea politicienilor, de respect în toate situa?iile cu care ace?tia se confrunt? în societate.
( http://ro.netlog.com/2007MIGIS1/blog/blogid=682975#blog )
În ce prive?te protec?ia social?, drepturile omului ?i mai ales credin?a în Dumnezeu, nu cred c? mai sunt necesare preciz?ri. Consider?m c? ale?ii nostri vor binele cet??enilor ?i nu indobitocirea lor.
( http://ro.netlog.com/2007MIGIS1/blog/blogid=757362#blog )
V? propunem o implicare activ?, concret? ?i transparent? în prezentarea adev?rului în cazul problemelor importante din cadrul comunit??ii. În aceste condi?ii, ini?iatorii campaniei noastre, “MERITUL CET??EANULUI PUTERNIC” ( MCP ) v? adreseaz? rug?mintea de a acorda o aten?ie maxim? celor trei sectoare de activitate M (manipulare), C (corup?ie) ?i P (protec?ie social?) .
(http://ro.netlog.com/2007MIGIS1/blog/blogid=750315#blog ).
În prezent, num?rul prietenilor din ?ar? ?i de peste hotare, reprezentan?i ai societ??ii civile, este mai mare de 5000. Nu mai vrem s? fim min?i?i ?i nici s? a?tept?m …la nesfâr?it !
( http://ro.netlog.com/2007MIGIS1/blog/blogid=743801#blog )
{ Obiectivele campaniei sunt aici : http://ro.netlog.com/2007MIGIS1/blog/blogid=733144#blog }
Dorim s? v? al?tura?i ini?iativei « MCP » . Avem speran?e c? vom îmbun?t??ii imaginea României, mai ales c? num?rul sus?in?torilor acestei campanii na?ionale este în cre?tere continu?. Persoanele care vor sprijini campania « MCP », vor fi eviden?iate cu titlul; “MERITUL CET??EANULUI PUTERNIC” ?i rezultatele acesteia vor fi intens mediatizate în ?ar? ?i str?in?tate.
V? a?tept?m cu interes ?i v? mul?umim !
Pre?edintele Funda?iei MCP, Ec. MIHAIL GEORGEVICI
MASS COMMUNICATION POWER
E-mail : / agency@mcppress.ro / http://www.mcppress.ro
Suntem niste copii cu potential inalt si suntem gata sa fim adoptati de niste parinti frumosi
http://www.giftededu.org
Voi vreti? Noi va vrem! :))
I think that to receive the personal loans from creditors you ought to have a good motivation. But, once I have got a sba loan, just because I wanted to buy a bike.