Fantastica idee de promovare
Dupa cum stiti, in blogul acesta nu s-a prea vorbit de ceea ce fac altii in materie de marketing si PR, si de comunicare in genere, decat la nivelul de tendinte sau lectii de asa nu. Am vazut insa de curand o idee pe care nu ma pot opri sa nu vi-o impartasesc: 11 magazine 7-Eleven din SUA se vor transforma temporar in Kwik-E-Marts, adica magazinele din The Simpsons, pentru a promova lansarea noului film cu celebra familie animata. Mai mult, pe rafturile celor 11 magazine se vor gasi cateva din celebrele produse utilizate de familie in cei 20 de ani de prezenta pe ecrane. Cititi mai multe aici.
Cei de la 7-Eleven fac si alte promotii, traditionale, pentru alte filme lansate in aceasta vara, dar cea pentru filmul cu The Simpsons se distinge prin inovatie si nu puteam sa nu o semnalez si altora.
si mie mi se pare excelenta ideea
macar prin pr-ul pe care il genereaza, si tot e ok
imi amintesc de alta actiune tare de tot inspirata de desene animate
acum cativa ani, pe vremea lui nastase, guvernul a platit o caruta de bani pentru mai multe pagini de promovare in ziarul daily news din sua
problema este ca ziarul asta apare cu cateva zeci de exemplare, este de fapt o fituica care foloseste numele din superman si ia bani de la fraieri
Marketing whit e-mail